כמה עולה לרכוש גריל גז חדש?

כבר קיבלתם זה מכבר החלטה מצוינת שאתם תקנו גריל גז לבית שלכם. זו באמת בחירה מצוינת, כי גריל הגז מתחמם במהירות, התפעול שלו הוא נוח, ואתם יכולים להכין בעזרתו את רוב סוגי הבשר, ולהפוך לשפים מצטיינים של ממש, בלי להשקיע יותר מידי. אולם, יש כיום לא מעט דגמים של מתקני גריל שמבוססים על גז. אם כך, כיצד נבחר בדגם המתאים ביותר וכמה זה צריך לעלות לנו ? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

כך תבחרו בדגם

  • כמה מבערים יש לו? – קודם כל, כשניגשים לבחור גריל גז, כדאי לשים לב כמה מבערים יש לו. ככל שלגריל יש יותר מבערים, כך הוא לרוב גדול יותר וגם ניתן להכין עליו כמות גדולה יותר של בשר בבת אחת. התחשבו כמובן בשטח שקיים בחצר או במרפסת שלכם, וכמובן נסו לחשוב כמה אנשים אתם מארחים בדרך כלל.
  • חומרי גלם – מעבר לעבודה שמדובר על גריל גז, אתם צריכים לשים לב גם מהו הגימור של הגריל. האם הוא עשוי מחומר עמיד כמו למשל נירוסטה אשר החום לא משפיע עליה כלל? אלו היבטים שאתם חייבים להתייחס אליהם, כי ככל שחומר הגלם איכותי יותר אמנם המחיר עולה – אבל גם התפעול יהיה יותר נוח ובטיחותי.
  • מתקני אחסון והצבה – עוד משהו שכדאי לשים לב  אליו כשבוחרים גריל גז הוא האם יש לכם ארון אחסון שמגיע באופן מובנה עם הגריל, וכן האם יש לכם מגשי צד שעוזרים לכם בהגשה ובהצבה של החומרים השונים לצלייה.

כמה זה עולה ?

טווח  המחירים של רכישת גריל גז חדש  נע בין 300 ₪ למכשיר פשוט ועד למעלה מ 4000 ₪ לדגמים המשופרים יותר. המחיר מושפע מהפרמטרים הבאים, היצרן של הגריל, לאיזו עוצמת חימום ניתן להגיע, כמות המבערים במכשיר והאם הוא כולל בתוכו גם משטחי צליה נוספים.

עכשיו הבחירה היא פשוטה יותר

כשאנו משקללים את כל הנתונים הללו ביחד, הרבה יותר קל לנו להבין איזה סוג של דגם גריל גז אנחנו צריכים לבחור. שתהיה לכם בחירה מהנה, מוצלחת, משתלמת – וכמובן שתיהנו מהבשרים הטעימים בקרוב.

Gas Grill
Gas Grill

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן