כמה עולה לרכוש דלתות פנים מעוצבות?

דלת פנים

דלתות פנים מעוצבות מומלצות עבור בתים, דירות, משרדים וחללי פנים. אפשר לשלב את הדלתות בכניסה לחדרי השינה או בחדרי האורחים. דלתות פנים מעוצבות תורמות לחלוקה של החלל ומשדרגות אותה. היתרון האסתטי של דלתות מעוצבות בולט בעיקר בהשוואה לאלמנטים דקורטיביים אחרים, אך יש להם גם ערך מוסף בטיחותי. אלו דלתות עמידות ובטוחות מאוד לשימוש ממושך. אפשר להזמין דלתות בעיצוב אישי או לבחור מבין קולקציה קיימת ומגוונת.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולה לרכוש דלתות פנים מעוצבות:

א. גימור – ההבדלים העיקריים במחיר הם בין צביעת אפוקסי לגימור עץ טבעי. גימור עץ טבעי נוטה להיות יקר יותר, אך הוא עמיד לזמן ממושך בהשווה לצביעת אפוקסי. החסרונות של עץ טבעי הוא הצורך בתחזוקה ייעודית ונזקים מצטברים לאחר חשיפה למים.דלת פנים

ב. עיצוב – לא כל הדלתות המעוצבות נראות אותו דבר. ככל שהעיצוב יהיה מיוחד, אישי וייחודי יותר, כך צפוי המחיר של הדלת לעלות. יש דלתות פנים שנראות כמו דלתות קו אפס. המשמעות היא יצירה של קו אחיד עם הקיר והשגת מראה עיצובי מרשים ביותר. העיצוב משפיע על המחיר של הדלת ועל ההתאמה שלה לאופי החלל.

ג. בטיחות – דלת מעוצבת היא קודם כל בטיחותית. יחד עם זאת, המחירים מושפעים מסוג הדלת והמנעול. את ההבדלים ניתן לראות במחירים של דלתות צילינדר, פלדה, עץ או מנעול דיגיטלי. בדלתות פנים של חדרי שינה ניתן להסתפק בנעילה בסיסית בלבד וכך לחסוך בהוצאות.

ד. גודל דלת – כאן מדובר על שיקול טכני הנמדד לפי מספר הדלתות. האפשרויות הן רכישה של דלת בודדת, דלת וחצי או דלת כפולה.

טווח מחירים

דלת בודדת מעוצבת במילוי פוליאוריטן מוקצף תעלה 7,000-8,000 ש"ח, לעומת דלת עם מעטי פח צבועים בצביעה אלקטרוסטטית שתעלה 5,000-6,000 ש"ח. דלת וחצי תעלה 8,000-11,000 ש"ח, בעוד דלת כפולה תעלה 12,000-17,000 ש"ח. יש לציין כי רוב הדלתות הכפולות לא מיועדות לחלל הפנים אלא לכניסה. בנוסף, כדאי לעקוב אחר מבצעים והטבות על דלתות פנים מעוצבות ואיכותיות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן