כמה עולה לרכוש וילונות לחדר שינה?

וילון

וילוןוילונות יכולים לשדרג את חדר השינה ולשנות לחלוטין את המראה של החלל. הם עונים על צורך דקורטיבי ונבחרים לפי טעם והעדפות אישיות, אך היתרון שלהם הוא שליטה בהצללה ובאווירה.

באמצעות הוילונות ניתן להפוך את חדר השינה של הילדים למקום חשוך או מואר על פי בחירה, או לחילופין לשלב אותם בתוך חדר השינה של ההורים על מנת ליהנות מתחושה אקסקלוסיבית. כל אחד בוחר להשתמש בוילונות בצורה שונה ולכן הם זוכים להצלחה בתחום עיצוב הפנים.

מרכיבים המשפיעים על המחיר

יש מספר פרמטרים הקובעים כמה עולים וילונות לחדר השינה:

א. גודל – המרכיב הבסיסי המגולם בתוך המחיר הוא גודל הוילון. ככל שמידות הוילון יגדלו, כך גם המחיר אותו ידרשו החברות העוסקות בתחום. המחיר נקבע לפי גודל למטר ובחלק מהמקומות אפשר לברר לגבי מבצעים מיוחדים.

ב. סוג – יש הרבה סוגים של וילונות ולא כולם עשויים בד. בין היתר ניתן לבחור בין וילונות גלילה, רומאיים, וילונות חשמליים ועוד.

ג. מנגנון הפעלה – וילונות בד בסיסיים אינם כוללים מנגנון חשמלי, לעומת וילונות המשולבים בבתים חכמים ואותם ניתן להפעיל עם כפתור ייעודי או אפילו שלט. פתרונות הצללה חשמליים דורשים תקציב גבוה יותר מאשר וילונות רגילים.

טווח מחירים

באופן עקרוני ניתן לומר כי טווח המחירים של וילונות לחדר השינה עומד על 100-500 ש"ח ומעלה. זהו טווח מחירים התקף לגבי חדרי שינה סטנדרטיים בלבד, בגודל ממוצע של חלונות ובהיקף יחסית קבוע. הדבר החשוב הוא להתייעץ עם איש מקצוע לפני שבוחרים את הוילונות ולוודא את ההתאמה שלהם לצרכים.

לסיכום, וילונות הם פריט דקורטיבי ופונקציונאלי הצפוי לשרת אותנו לאורך שנים רבות. השקיעו ברכישה של וילונות איכותיים ולא תתאכזבו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן