כמה עולה לרכוש מצלמות אבטחה לבית?

מצלמת אבטחה

כולנו מכירים ביתרונות האדירים של התקנת מצלמות אבטחה בבית שלנו. מצלמות האבטחה מאפשרות לנו להרחיק פושעים שונים ולהרתיע אותם, לתפוס אותם בזמן אמת, לקבל מצלמות אבטחה לביתבקרה מלאה על כל מה שמתרחש בבית, ואף לקבל תיעוד, שכן במקרה של פגיעה בבית תהיה לנו הוכחה חותכת לכך. הדבר, כמובן, מוביל אותנו לחשוב על ההשלכות של מחיר מצלמות אבטחה לבית. אחרי הכל, אם מבקשים להתקין מערכת אבטחה שלמה, הדבר יהיה כרוך, מן הסתם, בהוצאות השונות. על כן, החלטנו לסקור עבורכם הצעות שונות עבור מחיר מצלמות אבטחה לבית, לפי סוגי המצלמות.

סוגים ומחירים של מצלמות אבטחה

  • מצלמות אבטחה אלחוטיות – אלו הן מצלמות אשר אינן מחוברות לתשתית של מצלמות במעגל סגור, אלא ניתנות להתקנה באופן עצמאי. היתרון הוא שכך אפשר להתקין מצלמות בודדות, ובעת הצורך להוסיף או להסיר מצלמות, מבלי שיש צורך לפתוח כעת את כל תשתית התקשורת בבית שלכם. על כן, מצלמות אלו מאפשרות עבודה עצמאית וגמישה הרב היותר.- מחיר מצלמות אבטחה לבית שהיא אלחוטית נע בין 200 ל700 ש"ח למצלמה בודדת – תלוי כמובן באיכות הצילום שלה וביכולות המתקדמות שלה.
  • מצלמות אבטחה IP – מצלמות הIP מייצגות את הדור שהחדש ביותר של מצלמות האבטחה. מצלמות אלו יכולות להתחבר למחשב בבית שלכם, לרשת האינטרנט הביתית, ואף לספק לכם תמונות ישירות לסמארטפון שלכם. כך, אפשר לבצע מעקב בעזרת המצלמות מכל מקום שבו אתם נמצאים, ואף לחבר אותן למערכות נוספות על תשתית הIP. מרבית המותגים המובילים כגון Provision‏ או Samsung אף מתמקדים במצלמות אלו.- המחיר למצלמה בודדת הוא לרוב בין 300 ל900 ₪.
  • מצלמות אבטחה יד 2 – מדובר על מצלמות אבטחה מכל סוג, אלא שהן פשוט משומשות ועשו בהן שימוש בעבר. כמובן שחלקן הגדול עדיין איכותיות וטובות, אך אתם יכולים ליהנות מטווח מחירים זול יותר.- לרוב המחירים זולים ב20 עד 50 אחוז מהערך המקורי של המצלמה.
  • מצלמות אבטחה דמה – אלו מצלמות שבעצם אינן מצלמות באמת. זהו דגם שנראה ממש כמו מצלמת אבטחה אמיתית, כולל אפילו חיישן, אך הוא לא מצלם הדבר. מצלמות אלו מסייעות מאד להרתיע עבריינים פוטנציאליים שנבהלים ממראה המצלמה, מבלי שאתם צריכים להשקיע אלפי שקלים במערכת.- המחיר למצלמת דמה בודדת נע בין 30 ל60 ₪.
  • מצלמות אבטחה HD – מצלמה זו מאפשרת לכם לקבל איכות תמונה טובה הרבה יותר, ולהתמקד בפרטים קטנים ומזעריים, אך כאלה שיכולים להיות חשובים מאד. בעזרת מצלמות אלו אפשר להביט טוב יותר בתווי הפנים של המצולמים, והדבר מסייע מאד לתפוס עבריינים. מחיר מצלמות אבטחה לבית מסוג זה נע בין 250 ל900 ש"ח.
  • מצלמות אבטחה זעירות– מצלמות קטנות במיוחד, שחלקן יכולות להיטמע היטב בארון ספרים, בגלאי עשן, ואפילו בחפצים יומיומיים. היתרון הוא שדווקא בשל היותן מוסוות, האנשים במתחם כלל לא ידועים שהם מצולמים, והדבר מסייע לתפוס אותם בשעת מעשה.- המחירים נעים בין 150 ל600 ש"ח.

אז מה אתם צריכים?

אז סקרנו כמה עולה לכם מצלמות  לבית, יש כמובן מותגים שונים של מצלמות אבטחה, מעבר לסוגים, כגון Bosch, Astek ,Foscam, וכן מותגים נוספים שכבר הוזכרו. הדבר שחשוב מאד לזכור הוא, שיש לבחור את הסוג שמתאים לכם באופן ספציפי, ואם צריך אף לשלב בין כמה סוגים, כדי לקבל את מלוא היתרונות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן