כמה עולה לרכוש קרוואנים נגררים

קרוואן

קרוואנים נגררים בכנרת יכולים לשפר באופן משמעותי את חוויית הטיול של כל אחד באזור, וכך גם קרוואנים נגררים בכל חלק אחר של הארץ, דבר אשר מושך רבים לרכוש קרוואנים מסוג זה. במידה והנכם מעוניינים ברכישת קרוואנים נגררים, חשוב לדעת מה משפיע על המחיר הסופי וכמה עתיד לעלות קרוואן שכזה.

אז מה משפיע על מחיר קרוואנים נגררים?

  • גודל הקרוואן: קרוואנים נגררים מגיעים כיום במגוון רחב ביותר של גדלים, כך שכל אחד יכול לבחור את הקרוואן המתאים לסוג הטיול שלו. קרוואנים נגררים לכנרת למשל יאופיינו בגדלים לכמה אנשים, היות וטיולים אלו כוללים מספר אנשים, בניגוד לטיולים לאזורים פרטיים יותר. באופן כללי, ככל שנבחר בקרוואן גדול יותר, כך נצטרך לשלם עבורו יותר, אולם גורם זה משפיע פחות על מחיר הקרוואן מגורמים נוספים שיוצגו בהמשך.קרוואן
  • תוספות לקרוואן: כיום קרוואנים נגררים אינם מאובזרים רק באביזרים הבסיסיים לשם שהייה בקרוואן, ואנו יכולים למצוא קרוואנים בעלי תוספות מפנקות רבות כגון גגוני שמש, ציוד צלילה, עמדת ברביקיו ואפילו טלוויזיה. תוספות אלו כמובן אינן מגיעות בחינם וככל שנרצה להוסיף יותר תוספות ויותר אלמנטים מתקדמים לקרוואן שלנו, כך נצטרך לשלם עבורו יותר, אך גם נהנה יותר מהשהייה בו.
  • סוג הקרוואן: כיום אנו מוצאים קרוואנים מסוגים שונים, אשר כל אחד מהם נועד בכדי לתת מענה לנסיעה על תוואי שטח שונה, ולכן קרוואנים נגררים בכנרת לא יהיו דומים לקרוואנים נגררים במדבר. ככל שמדובר בתוואי שטח קשה יותר לנסיעה ולתמרון, כך יהיה על הקרוואן להיות בעל אמצעים מתקדמים יותר בכדי לשמור על יציבות בזמן הנסיעה וכמובן על בטיחות, ולכן גם יעלה מחיר הקרוואן, ולרוב גם התחזוקה שלו תהפוך למורכבת יותר.

 

ניתן לראות כי גורמים רבים משפיעים על המחיר הסופי של קרוואנים נגררים

בשל הגורמים השונים המשפיעים על מחיר קרוואנים נגררים, אנו יכולים למצוא קרוואנים במחירים הנעים בין 20,000-100,000 ₪, כאשר כמובן ישנם דגמים יקרים יותר או פחות מטווח זה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן