כמה עולה לשכור מדפסת משולבת

המדפסות המשולבות הביאו לתחום הציוד האלקטרוני המשרדי את הבשורה שהביאו עמם הטלפונים החכמים לתחום הציוד האלקטרוני האישי: בדיוק כפי שעד לפני הגעת הטלפונים החכמים לחיינו, המצלמה, המחשבון, הטלפון הנייד ונגן המוזיקה היו למעשה ארבעה מכשירים שונים, כך גם עד לחדירתן של המדפסות המשולבות לשוק, היו הסורק, הפקס והמדפסת שלושה מכשירים שונים ונפרדים.

במילים אחרות ניתן לכתוב כי מדפסת משולבת כשמה כן היא – מכונה מתקדמת המהווה שילוב בין מספר מכשירים משרדיים. ישנם דגמים רבים של מדפסות משולבות, שחלקם מתקדמים מאחרים. כך, לדוגמה, ישנם דגמים הכוללים לא רק אפשרות לשלוח פקס, לסרוק מסמכים ולהדפיס, אלא גם לשכפל מסמכים צבעוניים ברזולוציה גבוהה במיוחד.

מדוע עדיף לפעמים לשכור מדפסת משולבת?

אמנם בעשור האחרון מחירי המדפסות צנחו באופן עקבי, אך רכישת מדפסת משולבת עדיין אינה עניין של מה בכך, בעיקר כשמדובר במדפסת איכותית במיוחד. לכן, ישנם מצבים שבהם עדיף פשוט לשכור מדפסת וכך לחסוך לא מעט כסף. מומלץ לשכור מדפסת בעיקר כאשר יש צורך להחזיק במדפסת לטובת פרויקטים קצרים או מזדמנים בעלי תאריך סיום.כמה עולה מדפסת משולבת

בנוסף לכך, ניתן לבחור באפשרות של שכירת מדפסת כאשר לא קיימת ודאות לגבי הדגם המתאים ביותר וישנו רצון להתנסות בעבודה עם דגמים שונים של מדפסות לפרקי זמן קצרים. האפשרות של שכירת מדפסת עולה גם במקרים שבהם מדובר בעסק ניסיוני או בשירות ניסיוני, שלא ברור מראש מה היא תוחלת החיים שלו.

הפרמטרים המשפיעים על עלות שכירת מדפסת משולבת

עלות שכירת מדפסת משולבת נעה על ספקטרום רחב מאוד שכן העלות מושפעת ממגוון רחב ביותר של גורמים. להלן כמה מהם:

  • דגם המדפסת – כפי שציינו, ישנו מגוון דגמים רחב ביותר של מדפסות משולבות. ככל שהדגם חדש יותר, עדכני יותר ומשוכלל יותר, בדרך כלל עלות שכירתו תהיה גבוהה יותר בהתאם.
  • תקופת השכירה – ברוב המקרים, ככל שתקופת השכירה תהיה ארוכה יותר, המחיר יהיה אטרקטיבי יותר.
  • כמות המדפסות – רוב החברות שפועלות בתחום השכרת המדפסות המשולבות מציעות מבצעים מיוחדים עבור חברות וגופים המעוניינים לשכור כמות גדולה של מדפסות.
  • סוג השירות – ישנן חברות המשכירות מדפסות משולבות עבור מחיר קבוע מראש וישנן המציעות שירותי השכרה לפי פעימות מונה. הכוונה היא לשירות מיוחד שבו הלקוח משלם רק עבור כמות ההדפסות שביצע בפועל. בדרך כלל ישנה כמות מינימלית שאליה יש להתחייב מראש.

כמה זה עולה לנו?

שכירת מדפסת לפי פעימות מונה בדרך כלל תחייב אתכם להתחייב לכמות מינימלית של 2,000 הדפסות מדי חודש. לרוב טווח המחירים נע בין 5-10 אגורות עבור דף שחור לבן ו- 40-80 אגורות עבור הדפסה צבעונית. עלות שכירות של מדפסת משולבת בשיטה הרגילה נעה לרוב בין 120-240 ₪ לחודש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן