כמה עולה לשכור עורך דין צוואות וירושות

עורך דין צוואות וירושות

מיהם עורכי דין צוואות וירושות? מהם בדיוק עושים? כמה הם עולים? אולי התחום הזה נשמע לכם רחוק מאוד אך צריך להתחיל לחשוב עליו כבר בגיל מתקדם ולא רק לעת זקנה. זה הזמן להבין הכל על התחום הזה שיכול להיות הרבה יותר מורכב ממה שנדמה.

כמה עולים שירותי עורך דין אלו?

שירות כתיבת צוואות ואחסונם וגם הוצאת הירושה באופן חוקי הם לא תהליכים קלים. הם אמנם נראים פשוטים כי מבצעים אותם עורכי דין מנוסים אך למעשה הם יכולים לקחת זמן רב ולדרוש מאמצים רבים. בדרך כלל מדובר על תחום פשוט יותר מתחומים אחרים בעולם המשפט אך בכל זאת ההתעסקות הרבה הזו תגבה מהלקוח לא מעט כסף. עורך דין צוואות וירושות בחיפה, בתל אביב, בירושלים ובכל מיני מקומו אחרים בארץ יכולים לעלות בין 1000 ועד 3000 שקלים בממוצע אפילו כשמדובר בתהליך שהוא נטו בירוקרטי. כמובן שהוא יהיה יקר יותר אם יהיו בעיות ויהיה צורך בייצוג.

מה משפיע על המחיר שלו?

מה זה אומר 'יהיה צורך בייצוג'? האם עורך דין צוואות וירושות בחיפה לא מייצג אותו בשם החוק בכל מקרה? כמובן שהוא מייצג ברגע שאתם חותמים על הצוואה ונותנים לו לאחסן אותה וכמובן נעזרים בשירותים שלו בכל מצב ובכל תיק, אך לעתים נדרש ייצוג מול אדם אחר. לעתים בני המשפחה מתווכחים ביניהם מי ייקח את הירושה או טוענים כל מיני טענות כמו אי שפיותו של ההורה שכתב את הצוואה, התייחסות לא נכונה מצדו לאחד מהילדים וכן הלאה. אלו מאריכים את התיק ומייקרים את שירותי עורך הדין כמו כל דיון וכל ערעור שיהיה בו צורך.

האם וכיצד ניתן לחסוך?

תמיד אפשר ומומלץ לחסוך והדרך הכי טובה לעשות זאת היא פשוט לבצע סקר שוק בין כל עורכי הדין האלו באזור מגורכם. חשוב לזכור כי למרות שהמחיר יכול לרדת משמעותית לא תמיד כדאי לבחור בעורך דין רק בגלל המחיר שלו, שכן יש לבחור בעורך דין מוסמך ואמין שאתם יכולים לסמוך עליו. חשוב לקבל המלצות על עורך הדין ורק מהמומלצים ביותר להשוות את המחירים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן