כמה עולה לשכור שירותי נוטריון?

נוטריון בראשון לציון

שירותי נוטריון הם שירותים משפטיים נחוצים במגוון סיטואציות משמעותיות

עבור מי שלא בקיא בדיוק במה מדובר, נסביר כי נוטריון הוא עורך דין בעל ותק של לפחות 10 שנים, שעומד בתנאים של ועדה מיוחדת שבוחרת וממנה נוטריונים מטעם המדינה, ומתוקף תפקידו זה הוא יכול לאמת, לערוך, להעיד ולאשר מסמכים משפטיים שונים שעורך דין רגיל לא מוסמך לעשות בהם את כל הנ"ל. בין אם מדובר בייפויי כוח, באישורי העתקים, באישורי תרגום, צוואות, הסכמי ממון, תזהירים, אישורי חיים ולמעשה בכל מסמך נוטריוני אחר – יש חשיבות גדולה מאוד לשירותי נוטריון ברחבי הארץ כולה בסיטואציות רבות. כעת, נבין בדיוק כמה תצטרכו לשלם עבור שירותים של נוטריון בראשון לציון, כאשר תזדקקו לעבודות שונות ולאישורים שונים מטעמו.

נוטריון בראשון לציון
נוטריון בראשון לציון

כמה בדיוק עולים שירותים שונים של נוטריון?

• אימות חתימה – אימות חתימה הוא השירות הבסיסי ביותר של נוטריון בראשון לציון, והמחיר לאימות יחיד של חתימה ראשונה הוא 164 ₪. עבור כל חתימה נוספת ועבור אישור חתימה על העתק, המחיר הוא 66 ₪.
• אישורי העתקים – העתקים נוטריונים צריכים לעבור אישורים ואימותים בכדי להיות תקפים, כאשר כל אישור העתק עולה כ-66 ₪.
• אישורי תרגום – תרגומים נוטריוניים צריכים לעבור אישור של נוטריון מוסמך, והמחיר על האישור הוא מעבר לתמחור התרגום עצמו, שצריך להתבצע ע"י מתרגם מוסמך. מחיר האישור הוא 206 ₪ למאה מילים ראשונות, ו-164 ₪ נוספים לכל 100 עד 1,000 מילים.
• אישור צוואה – אישור צוואה עולה 238 ₪, עם 122 ₪ לאישור כל חותם נוסף.
• אימות תצהיר – אימות תצהיר מתומחר ב-166 ₪.
• אישור הסכם ממון – אישורי הסכם ממון מתומחרים ב-364 ₪, כאשר תרגום הסכם הממון לצורך אישורו מתומחר ב-50% ממחיר תרגום מקצועי, והעתק אישור הסכם הממון עולה 63 ₪.

שירותי נוטריון צריכים להיות מקצועיים, הוגנים – וכעת אתם יודעים גם כמה הם עולים

ישנן עלויות נוספות, כאשר אם רוצים לבצע אימות מחוץ למשרד או בימי מנוחה או בשעות הערב המחיר כמובן עולה. בכל מקרה, כעת אתם יודעים בדיוק כמה השירותים השונים צריכים לעלות – ויודעים כמה אתם צריכים לשלם כשאתם פונים לשירות של נוטריון בראשון לציון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן