כמה עולה לתחזק משרד ביתי?

משרד ביתי

כולנו מסכימים שניהול עסק מהבית מזמן לנו יתרונות רבים וחיסכון כספי לא מבוטל. אז בשם החיסכון, בדקנו היכן באות לידי ביטוי ההוצאות הגדולות בתחזוקת משרד ביתי והיכן ניתן לחסוך. התוצאות, לפניכם.

ריהוט משרדי – לא מוכרחים לקנות חדש!

אחד היתרונות הבולטים בפעילות עסקית מהבית היא שניתן לעבוד מהסלון, חדר השינה, חדר האוכל או המרפסת, ולכן לא באמת מוכרחים לרכוש סט מלא של ריהוט משרדי.

עם זאת, גם בבית עלינו ליצור סביבת עבודה נעימה ובוודאי להימנע מעבודה בתנאים לא אופטימליים כמו למשל: עבודה בסביבה חשוכה, ישיבה ממושכת על כיסא לא נוח, עבודה בכיפוף מעל שולחן נמוך ועוד. לכן, רכישת מספר פריטי ריהוט היא הכרחית ומוטב שלא לחסוך דווקא בזה.

אז מהם הפריטים שכדאי לקנות? הכל תלוי במידת הנוחות שאתם שואבים מהרהיטים הביתיים שלכם. לדוגמא: אם הצלחתם "לשריין" חדר בבית ולהפוך אותו למשרד, הרי ששולחן עבודה גבוה ומרווח, כיסא עבודה נוח ותאורה מתאימה הם שלושת הפריטים הבסיסיים הנחוצים לכם.

אם אתם נאלצים לעבוד מהסלון או חדר השינה- נמליץ על רכישת מדפים עליהם תוכלו להניח את המחשב הנייד, וארונית לאחסון קלסרים וציוד משרדי בסיסי.

רגע לפני שתרוצו לחנויות בדקו אילו רהיטים ומוצרים בבית ניתן להשמיש לטובת הפעילות העסקית, ורק לאחר שגיבשתם רשימה מסודרת של צרכים ורצונות- גשו לחנויות.

כמה זה עולה לי: שולחן משרדי: 750-1500 ₪, כיסא מחשב: 350-800 ₪,  מנורה עומדת 250-600 ₪.

חברת שליחויות – השקעה שתחזיר את עצמה

יתרון נוסף של עבודה מהמשרד הביתי הוא היכולת לנהל את הזמן כרצונכם, ולשלב בלו"ז היומי גם פעולות שאינן קשורות לעבודה (כן, התכוונו להרצת מכונת כביסה במקביל להכנת מצגת). עם זאת, דווקא גמישות זו עלולה להפריע למהלך העבודה, לקטוע את רצף העשייה ולגרום לסרבול מיותר במידה ולקחתם על עצמכם משימות רבות מדי.

פתרון נוח ולא יקר לסיטואציה זו טמון בידי חברת שליחויות, שתעשה עבורכם את כל הסידורים הקטנים ותוריד מכתפכם טרחה וריצות מיותרות. חברות שליחויות מעניקות שירות לעסקים הפועלים ממשרדים ולאלה הפועלים מהבית. שירותי השליחויות זמינים לאורך כל שעות היום וניתן להשתמש בהם מספר פעמים, בהמשרד ביתיתאם לצורך.

המלצתנו היא להפסיק לבצע שליחויות בעצמכם (לספקים, ללקוחות או לחנויות) ולהיעזר בשירותי חברת שליחויות. תמורת סכום כספי מגוחך תפנו משולחנכם את כל התיזוזים ותוכלו להשקיע זמן בדבר החשוב ביותר: קידום העסק.

כמה זה עולה לי: מחיר שליחות מקומית בתוך העיר וסביבתה הינו: 15-50 ₪.

שלט לעסק וכרזות ברחבי העיר

רבים מניחים שפרסום העסק מסתכם בהשקעה של כמה מאות שקלים בלבד, אך מדובר באלמנט הנוגס בתקציב העסק באופן משמעותי. כך למשל, השקעה במוצרי פרסום "פשוטים" כגון כרזות, פליירים, כרטיסי ביקור וכו' יכולה להגיע לסכום כמה אלפים. אך פה לא מסתיים החישוב, כוון שההוצאה הגדולה באמת מחכה לכם בעולם השלטים.

בכדי לתלות שלט פשוט לעסק תידרשו לשלם בין 1500-1900 ₪  ובנוסף תשלמו לרשות המקומית כמה מאות שקלים בעבור אגרת שילוט. אם תרצו להציב את השלט בחוצות העיר – המחיר יעלה.

בכדי לחסוך בעלויות כדאי לחשוב על פתרון אלטרנטיבי. לדוגמא: תליית שלט עם שם העסק בכניסה לבית במחיר של עד 500 ₪. לחילופין, תוכלו לתלות כרזות ברחבי העיר ובהם קריאה לתושבים להשתמש בשירותיכם. מחיר מאה כרזות הינו 280-400 ₪.

אין ספק שפתרונות פרסום אלטרנטיביים יסייעו בחיסכון של מאות שקלים, אם לא יותר, וזאת מבלי לוותר על נוכחות מיתוגית ומקצועית.

חיסכון בשלושה צעדים וזו רק ההתחלה

במאמר זה הצענו 3 דרכים לחיסכון באחזקת משרד ביתי ואנו שמחים לבשר כי ישנן דרכים רבות ונוספות. בדקו מה היקף הציוד המשרדי שאתם רוכשים והאם ניתן לצמצם בהוצאה, בדקו עלויות שירותי טלפון ואינטרנט, שירותי ייעוץ שונים וגם ביטוח לעסק. בכל הפרמטרים הללו ישנם דרכים לחסוך בעלויות מבלי להתפשר על איכות או כמות. נסו ותיווכחו. בהצלחה!

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן