כמה עולה לתקן את החלון בממ"ד?

חלונות ממ"ד

חלון הממ"ד שלנו הוא לכאורה נקודת התורפה היחידה בו – וחשוב לשמור על תקינותו

חדר הממ"ד בבית שלנו, כלומר המרחב המוגן הדירתי שלנו, הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית שלנו כולו. את חשיבותו של הממ"ד כל אחד מאתנו חש היטב, גם אם לעתים רחוקות יחסית, כאשר אנחנו סובלים ממתקפת טילים (מה שקורה לצערנו אחת לשנתיים בשנים האחרונות), או כאשר ישנה סכנה מוחשית של רעידות אדמה. בהקשר זה, ובעיקר בהקשר הטילים, חשוב להבין כי נקודת התורפה התיאורטית היחידה במרחב המוגן שלנו היא החלון, הגם שהוא מאפשר לנו להשתמש בממ"ד ביום יום כחלק מהבית לכל דבר. עם זאת, חלונות ממ"ד הם חלונות כפולים וחזקים שמיועדים בדיוק לשם כך, ולכן אין בהם סכנה בטיחותית בשימוש נכון – והשאלה היא מה עושים כאשר ישנה תקלה בחלון הממ"ד, ויש צורך בתיקון חלון ממ"ד.

כמה יעלה לנו לתקן את חלון הממ"ד שלנו, ובאילו פרמטרים המחיר הזה תלוי?

חלונות ממ"ד

  • סוגי תיקונים שונים – לכל סוג של תיקון עבור חלון הממ"ד שלנו יש טווח מחירים אחר. באופן כללי, תיקון חלון ממ"ד יכול להיות תיקון של חלון שלא נסגר, תיקון של חלון שיוצא מהמקום, תיקון של ידית חלון בלבד, או תיקון והחלפה של חלון שיצא משימוש ממש – וזהו מצב נדיר למדי. כעת, נבין כמה נשלם על כל סוג של תיקון.
  • כמה זה עולה? המחירים הממוצעים של תיקון חלון ממ"ד בהקשר של חלון שלא נסגר הם 500-1,000 ₪ במידה ובאמת מדובר בתקלה במנגנון הסגירה ולא בדבר פשוט יותר. מעבר לכך, אם התקלה היא בידית הממ"ד הרי שהמחירים ינועו בממוצע בין 250-400 ₪. החלפה של החלון ממש תהיה יקרה הרבה יותר כשלמעשה מדובר בשירות של התקנת חלון לממ"ד, שנע בין 2,000 ל-3,000 ₪ בממוצע.

בהקשר של הממ"ד שלנו, המחיר הוא הפרמטר השני בחשיבותו – ואיכות הביצוע היא החשובה ביותר

ההשקעה הכלכלית שלנו בתיקון חלון ממ"ד היא אמנם לא מבוטלת, אבל חשוב בכל זאת להקפיד ולבחור רק בשירות איכותי במיוחד עבורה – בסופו של דבר, מדובר בבטיחות שלנו בעת חירום.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן