כמה עולה לתקן במת הרמה

במת הרמה

במות הרמה הן בעצם מתקנים שטוחים שמתרוממים אל על ומשמשים למגוון כה רחב של פעילויות. במות הרמה הן חלק עיקרי בתעשיות שונות כמו גינון, קולנוע, בנייה, חברת חשמל וכולה. במות ההרמה משמשות גם לשינוע של דברים במחסנים רבים והובלות. הבמות משתנות לפי קריטריונים רבים וכך גם מחירם וסוג השימוש שלהם. הבמות מייעלות את העבודה מאוד ובעזרתן מגיעים לתוצאות שלא היו יכולות להתקבל בלעדיהן כמו עבודה בגובה רב, יעילות של העברת סחורה ואפילו צילום.

אלו תכונות חשובות יוצרות את השוני בין במות הרמה שונות?

 

  • קריטריון חשוב הוא הגובה אליו הן מסוגלות להגיע. בעקבות השימוש הרחב בבמות בתעשיות השונות, החל מקולנוע, גינון ועד מחסנאות ובנייה, ישנן במות הרמה שמגיעות לגובה רב של כ30 מטרים ומעלה. כיום במה ממוצעת מגיע לגובה של בין 15 ל30 מטרים.במת הרמה
  • שטח פני המשטח משמעותי גם הוא כשמדובר על במת הרמה. כשהבמה מיועדת להרים אך ורק אדם אחד, למשל בשימוש של חברת חשמל או גינון, אין צורך בשטח גדול מידי. אך יש שימושים שונים לבנייה וצילום למשל שדורשות שטח גדול יותר להרמה של כלים.
  • המשקל אות והבמה מסוגלת להרים. רוב הבמות מסוגלות לסחוב לפחות שני אנשים כיוון שבמה שמסוגלת לסחוב כמות קטנה מזו, אינה יעילה כל כך לשימושים רחבים והיא אינה בטיחותית.

 

כמה עולה לתחזק במות הרמה?

 

במת הרמה איכותית ותקינה מחברה מוכרת כמעט ולא תעשה לכם בעיות, אך בכל זאת מדובר במוצר שיכול להתקלקל או להישחק עם הזמן. הבמה דורשת תחזוקה שגם כוללת בדיקה של המנועים, של זרועות ההרמה ושימוש של החיבורים. תיקון במת הרמה יכול להגיע בין 200-1000 שקלים לתיקון תלוי בסוג הבעיה. בבמה גדולה ובבמות קטנות יותר ומסובכות פחות המחיר יכול להיות נוח יותר. זה מאוד תלוי במה צריך לתקן, מה בדיוק התקלקל, הדגם של הבמה וגודלה. עם זאת, מדבור על במה שחוסכת זמן רב ומייעלת את העבודה בצורה מופלאה וכל רגע שהיא אינה פועלת, אנו מוגבלים בפעולותינו. במת הרמה ניתן גם להשכיר במידה והיא נדרשת לשימוש קצר או חוסר בתקציב להחזיק אחת כזאת באופן עצמאי.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן