כמה עולה לתקן מחשב נייד?

תיקון מחשב נייד - מחירים

המחשב הנייד שלכם הפסיק לעבוד – אולי זו בעיית חומרה, אולי זו בעיית תוכנה, אבל אתם צריכים תיקון מהיר וזריז. כמובן שיש לזכור כי תיקון מחשב נייד הוא שירות שעולה כסף. לפעמים זה מרגיש שזה עולה יותר מידי – והתלות הגבוהה שלנו במחשב הנייד עלולה לגרום לנו לשלם כל סכום. להלן  מדריך שיעזור לכם להבין מה וטווח המחירים הנורמלי והמקובל עבור תיקון מחשב נייד, כמובן בהתאם לסוג התיקון הנדרש.

אז לאיזה מחירים אפשר לצפות?

  • עצם השירות – קודם כל, יש לרוב מחיר מינימלי שטכנאי המחשבים גיבה עבור עצם השירות שלו. לרוב, המחיר המינימלי לשירות יהיה בין 70 ל250 ש"ח. הטווח הרחב מסמל את ההבדל בין טכנאי מתחיל לבין מעבדת מחשבים מקצועית, וגם יש הבדל אם הטכנאי בא אליכם עד הבית – או שאתם מגיעים למעבדה שלו. עם זאת, טכנאי הגון לא יגבה סכום מוגזם עבור שירות נוסף. למשל אם תיקון של רכיב יעלה 600 ש"ח – סכום השירות יהיה מגולם בתוך הסכום הנ"ל, ולא יהיה נוסף.
  • תיקון המסך – תיקון המסך יכול להיות עסק יקר מאד. אם מדובר על שבר במסך,תיקון מחשב נייד - מחירים לרוב השירות יעלה בין 200 ל1,000 ש"ח. מדוע כאן הטווח רחב? כי השאלה קודם כל עד כמה התקלה חמורה. כמו כן, ישנם כרטיסי מסך יקרים מאד. אם אתם למשל נהוגים לשחק במשחקי מחשב עם גרפיקה מורכבת – כרטיס המסך החלופי שתצטרכו יהיה יקר למדי.
  • החלפת לוח אם – אם לוח האם יתקלקל, יש לקחת בחשבון שהמחיר המינימלי עבור לוח אם סביר, יתחיל ב350 ש"ח – וכמאן יכול לטפס ולהגיע גם ל1,000 ש"ח. יש לזכור זאת היטב כשפונים לשירות של תיקון מחשב נייד, ומציעים לכם דגמים שונים ואפשריים.

ומתי כדאי כבר לקנות מחשב חדש?

יש מקרים שבהם משתלם יותר כבר לקנות מחשב חדש – וזה צריך להיות חלק מהשיקול באופן יחסי למחיר הראשוני של המחשב. אם מחיר התיקון כבר מתחיל להתקרב ל50% מהערך המקורי של המחשב, זה הזמן לסגת קצת, ולחשוב אולי כדאי ויהיה משתלם יותר, פשוט לקנות מחשב חדש עם אחריות מלאה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן