כמה עולה לתקן מסך של אייפון 5?

אייפון

שירותי תיקון והחלפת חלקים לאייפון ניתנים בכל רחבי הארץ ובמחירים שנעים בדרך כלל סביב כמה מאות שקלים. אייפון 5 הוא בין מכשירי הטלפון הנפוצים בעולם, אך הבעיה העיקרית שלו היא רגישות יתר של המסך.

מעבר  לכך, לא ניתן להשתמש במכשיר ללא מסך תקין. הפתרון יכול להיות תיקון חלקי של המסך או החלפה שלו במסך חדש. במקרה של החלפה ותיקון כדאי לוודא רמה מקצועית גבוהה של המעבדה ולתת עדיפות למקום שפועל תחת פיקוח של היבואן הרשמי.

פרמטרים שמשפיעים על המחיר

אייפון

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה לתקן מסך של אייפון 5:

א. תיקון או החלפה – השאלה החשובה ביותר היא האם ניתן לבצע תיקון מסך אייפון 5, או שחייבים להחליף אותו. פערי המחירים מגיעים לעשרות אחוזים וכדאי לשקול את ההשלכות בטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר תיקון של המסך יהיה זול יותר, אך בטווח הארוך יכול להיות שכבר משתלם להחליף אותו למסך חדש.

ב. חלקים מקוריים או חלופיים – במקרה של החלפת מסך, לא כל המעבדות משתמשות בחלקים מקוריים. חלקים מן הסוג הזה מעלים את המחיר בעשרות אחוזים ועשויים לבטל את האטרקטיביות של השירות בהשוואה לרכישת מכשיר חדש.

ג. סוג הבעיה – כמובן שיש משמעות גדולה גם לסוג הבעיה. ככל שהבעיה חמורה יותר אך עדיין ברת-תיקון, המחיר יהיה גבוה. עם זאת, מרף מסוים של עלויות כבר לא משתלם לבצע תיקון מסך אייפון 5 ועדיף להחליף אותו.

טווח מחירים

תיקון מסך לאייפון 5 על ידי החלפת המסך למסך מגע מקורי עולה 100-500. זה גם המחיר לאייפון S5 או C5.

לצורך השוואה, החלפת סוללה לאייפון 5 תעלה 55-250 ש"ח והחלפת שקע טעינה תעלה 75-400 ש"ח. גם בהחלפות ותיקונים מן הסוג הזה יש להכניס למערכת השיקולים את הפרמטרים השונים ואת הפערים בין תיקון והחלפה, שימוש בחלקים מקוריים או חלופיים והתייחסות לסוג הבעיה.

כמו כן, החלפת כפתור הדלקה באייפון תעלה 100-250 ש"ח, החלפת כפתור הבית תעלה 35-150 ש"ח ותיקון רטט 80-120 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן