כמה עולה לתקן נזילות מים?

נזילות

נזילות מים עלולות לגרום נזקים בלתי הפיכים לציוד אישי, חפצים וריהוט. הן פוגעות באיכות החיים ויש להן משמעות ארוכת טווח. הבעיה העיקרית עם נזילות מים באה נזילותלידי ביטוי בנטייה מהירה להחמרה. אין להקל ראש בנזילה קטנה וחשוב לזכור שכל רטיבות יכולה להפוך תוך זמן קצר לשיטפון. בנוסף, נזילות מים מעודדות התפתחות בקטריות, חיידקים, עובש ופטריות. את הטיפול בנזילות יש לבצע באופן יסודי ותוך מעורבות של אנשי מקצוע. לא כדאי להסתפק רק בתסמינים של הנזילה אלא לזהות את מקור הבעיה ולשפר את התשתית.

גורמים המשפיעים על המחיר

המחיר של שירותי תיקון נזילות מים נקבע לפי הפרמטרים הבאים:

א. חומרת הנזילה – נזילה פשוטה בצנרת או בכיור יכולה להיות מטופלת באופן מהיר ויסודי ובעלות של כמה מאות שקלים בלבד. חומרת הנזילה משפיעה על המחיר וגם על סוג התיקון. מקור הנזילה קובע את חומרתה ואת הנגישות של בעל המקצוע.

ב. שבירת קירות – כיום ניתן להשתמש באמצעים מיוחדים ולזהות את מוקד הנזילה גם ללא צורך בשבירת קירות. שירות כזה יקר יותר מתיקון נזילות סטנדרטי, אולם הוא שווה את ההשקעה ומצמצם את כמות הנזק למבנה.

ג. החלפת צנרת – יש מקרים בהם לא ניתן לתקן את הנזילה לצמיתות מבלי להחליף את הצנרת. החלפת צנרת מתאימה בעיקר למבנים ישנים אך לעיתים היא נדרשת בעסקים, חנויות, מפעלים ושטחים ציבוריים.

טווח מחירים

ביקור טכנאי עולה 100-250 ש"ח וטווח מחירים כזה מתאים גם לשירותי תיקון של נזילות מהברז, מהניאגרה או מהאסלה. לעומת זאת, שירותי איתור נזילות מים לרבות תיקון והחלפת זוויות יהיו יקרים יותר וטווח המחירים שלהם הוא 300-550 ש"ח. רצוי לבחור היטב את איש המקצוע המבצע את התיקון, לקבל המלצות מלקוחות קודמים ולהשוות הצעות מחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן