כמה עולה לתקן תנור תעשייתי?

תיקון תנור תעשייתי

 

תנור תעשייתי מסייע לנו בייצור כמויות גדולות של תוצרים במהירות

תנור תעשייתי משמש אותנו במפעלי ייצור רבים אשר דורשים ביצוע של אפייה איכותית של המוצרים כחלק מתהליך הייצור. תנור תעשייתי מאפשר לנו לאפות מספר רב של מוצרים ביעילות ובמהירות, ולכן פעולתו חשובה ליעילות המפעל, וכאשר הוא מתקלקל נרצה לתקנו במהירות.

אז מה משפיע על מחיר תיקון תנור תעשייתי?

  • מקור הבעיה: אחד הדברים אשר משפיעים בצורה הכי דרמטית על מחיר תיקון תנור תעשייתי הינו כמובן מקור הבעיה, היות ותיקון כבל חשמלי שנשרף אינו משתווה לתיקון יחידת חימום שנהרסה. ככל שהבעיה מורכבת יותר לתיקון, וככל שהרכיב אשר יש לתקן או להחליף הינו בעל השפעה גדולה יותר על פעולת התנור, כך גם מחיר התיקון יעלה, כאשר ישנם מקרים בהם משתלם יותר לרכוש תנור תעשייתי חדש מאשר לתקן את הישן.
  • דגם התנור: תנורים תעשייתיים מגיעים במגוון רחב של דגמים, אשר חלקם איכותיים יותר וחלקם פחות. ככל שאנו משתמשים  בתנור תעשייתי איכותי יותר, כך עלינו גם להשתמש בחלקי חילוף איכותיים יותר וכמובן גם יקרים יותר, ולכן תיקון תנור מסוג זה יקר ויעלה לנו ככל הנראה יותר מתיקון תנור תעשייתי פשוט יותר.
  • קניית חלקי חילוף: במקרים רבים, ניתן לתקן את התקלה בתנור ללא החלפת חלקים ממנו, אולם הדבר עלול להוביל להישנות הבעיה בעוד שהחלפת חלקים תקולים תוביל לפתרון הבעיה בטווח הארוך. במידה והתיקון הנדרש לנו כולל רכישת חלקי חילוף, המחיר עלול לזנק ולהגיע לסכומים משמעותית יותר גבוהים ממחיר תיקון ללא חלקי חילוף, אולם מדובר בהשקעה לטווח הארוך אשר תשמור לנו על פעילות התנור לאורך זמן.

תיקון תנור תעשייתי

מחיר תיקון תנור תעשייתי נע בטווח סכומים רחב ביותר

בשל הגורמים הרבים המשפיעים על מחירו הסופי של תיקון תנור תעשייתי, המחיר נע בטווח רחב של בין 200 ₪-6,000 ₪ ואף יותר במידה והתיקון דורש החלפת חלקים מסוימים. חשוב לבצע סקר שוק במידה ואנו מעוניינים בתיקון תנור תעשייתי, היות וגם בעלי מקצוע שונים דורשים מחירים שונים אחד מהשני.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן