כמה עולה מדפים למטבח

מדפים למטבח

האם תהיתם על המחירים האפשריים של מדפים למטבח שלכם?

המטבח שלכם הוא אחד החדרים החשובים ביותר בתוך הבית. בתוך המטבח אתם מכינים את האוכל ואף יושבים לאכול בחלק מהמקרים. יש  לזכור שהמטבח הוא לא רק המקום שבו אתם מכינים את האוכל – אלא גם המקום שבו אתם מאחסנים את כל פריטי המזון, את כלי האוכל, וכיו"ב. לכן, אתם זקוקים לפתרונות אחסון נוחים במיוחד – ואין כמו מדפים למטבח בכדי לספק את הפתרון הטוב והמלא ביותר. עם זאת, חשוב מאד לזכור שיש כמובן עלות להתקנת המדפים הללו, ושי להבין מה משפיע על המחירים השונים של המדפים.

מדפים למטבח
מדפים למטבח

כך תבינו את ההשפעה על המחיר

  • התאמה למטבח – יש חשיבות בכך שתבחרו באופן ספציפי מדפים למטבח. יש מי שמבקשים לבחור מדפים כלליים, וכך לחסוך במחיר. עם זאת, מדפים כלליים אולי פחות מתאימים לסביבה שרוויה כל כך ברטיבות לחות, עשן ואדים. המדפים עבור המטבח צריכים מלכתחילה להיות איכותיים ועמידים יותר, והדבר משפיע על המחיר שלהם.
  • מדפים פינתיים – במקרים רבים המטבח איננו בחלל גדול, וחלקים רבים ממנו נמצאים בפינת החדר. אין זה מפתיע לגלות שיש צורך לעתים קרובות גם בהתקנה של מדפים פינתיים, לצורך שימוש יעיל יותר בשטח המטבח. מאחר שמדובר על עיצוב מיוחד יחסית המחיר של מדפים אלו גבוה יותר.
  • צבעים וטקסטורה – גם שאלת העיצוב של מדפים עבור מטבחים מעוצבים משפיעה לא מעט על המחיר. יש לזכור שעיצוב של מדפים שאיננו מיוחד כמובן מאפשר לכם למצוא מדפים במחירים זולים יותר. מהצד השני, אולי אתם תעדיפו מדפים בעיצוב מיוחד ובטקסטורה שתתאים במיוחד למטבח שלכם – ותהיו מוכנים לשלם יותר עבור המדפים הללו.

כך תדעו מה לשלם

אז מה צריך להיות המחיר ההגיוני של מדפים למטבח? במידה ומדובר על מדפים רגילים שהם רק עמידים יותר, המחיר המקובל עבור מדף אחד נע בין 100 ל200 ש"ח למדף בודד. לעתים במדף פינתי משלמים יותר – שכן מדובר בעצם על שני מדפים. ניתן למצוא גם מערכות שלמות של מדפים עבור המטבח בטווחי מחירים שנעים בין 1,500 ל3,000 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן