כמה עולה מדפסת לייזר?

למדפסת לייזר יתרונות רבים על מדפסת דיו

מדפסת לייזר פועלת עם טכנולוגיה ייחודית, שמאפשרת לה להדפיס דפים בצורה מהירה ביותר. טכנולוגיה זו מאפשרת להדפיס הרבה יותר מהר לעומת מדפסות הדיו, ולכן רבים בוחרים במדפסות לייזר כיום. בנוסף, מדפסות הלייזר אינן מתקלקלות בקלות והן למעשה עמידות מאוד לאורך שנים. עוד יתרון של מדפסות הלייזר לעומת מדפסות הזרקת הדיו היא העלות הנמוכה של הדפסה ביחס לחומרים. בעוד שדיו למדפסת הוא יקר ביותר ומחזיק מעמד רק כחודש עד חודשיים, טונר של מדפסת דיו עולה פחות ומחזיק הרבה מאוד חודשים. יתרון זה הוא גם הסיבה למעבר למדפסות לייזר ביתיות, והן לא דבר שקיים רק במשרדים.

מדפסות לייזר מגיעות במגוון מחירים וסוגים שונים

העלות של מדפסת לייזר משתנה, המחירים מתחילים החל מ-800 ₪ במדפסות פשוטות ומגיעים עד לעשרות אלפי שקלים במדפסות משוכללות ומקצועיות. חשוב לדעת שככל שהמדפסת עצמה עולה יותר, המחיר עבור דף מודפס יורד בהתאם, ולכן מדפסות יקרות יותר הן עם הספק הדפסה עצום וחסכוני. טונר של מדפסת יקרה יותר לא יעלה הרבה יותר מטונר רגיל, אך יאפשר להדפיס עד פי 5 מכמות ההדפסות במדפסת זולה. גם איכות ההדפסה עולה יותר ויותר עם המחיר. אם אתם בוחרים בקניית מדפסות לייזר ביתיות, חשוב שתדעו שיש שלושה סוגים שונים:

  • שחור לבן – אלו מדפסות שאינן מדפיסות בצבע, אך יכולות להדפיס מהר מאוד, ומתאימות לשימוש הן משרדי  והן ביתי. הצורה החדישה ביותר היא מדפסות אלחוטיות, כמו דגם סמסונג 3870 (מדפסת משולבת אלחוטית) שעולה 1720 ₪. מדפסת לא אלחוטית תעלה מעט פחות, כמו דגם סמסונג M3870 FD שעולה 1600 ₪. עוד דוגמה, הפעם לדגם פשוט וחסכוני במיוחד, היא סמסונג Mfc – L2700 DW שעולה 850 ₪.
  • משולבות – אלו הן מדפסות שמשולבות עם עם יכולת של צילום, סריקה ומהוות גם מכשיר פקס. דוגמאות: סמסונג 3870 שהיא מדפסת משולבת אלחוטית, בעלות של 1720 ₪. מדפסת לייזר משולבת ואיכותית במיוחד Brother MFC8520DN בעלות 2000 ₪. קיים גם דגם פשוט יותר של מדפסת זו – מדפסת Brother MFC8510DN שעולה 1900 ₪.
  • צבעוניות – מדפסות צבעוניות מצוינות לשימוש ביתי וגם משרדי ומדפיסות בצבע במהירות. דוגמאות לדגמים איכותיים: Brother 3140 – 800-900 ₪, זו מדפסת פשוטה יחסית שנהדרת לשימוש ביתי. עוד דוגמה – Brother 3170 בעלות של 1200 ₪, Brother 9140 שעולה 1600- 1700 ₪ ומתאימה במיוחד לשימוש משרדי בבית. עוד דגם, קומפקטי יחסית ועם עלות מצוינת, הוא Brother HL 3070 LED, אשר עולה 1,199 ₪

חשוב לקנות מדפסות במקום איכותי

מדפסות לייזר ביתיות הן דבר שחשוב לקנות במקום שיספק לכם אחריות והתאמה לצרכיכם. המקום המקצועי ביותר לקניית מדפסות הוא מדפסות פלוס.

אם אתם מעוניינים לקנות מדפסת לייזר – מצאו את המדפסת המתאימה לכם ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן