כמה עולה מונית משדה התעופה בלונדון?

הסעה חזור מלונדון

כמה עולה מונית משדה התעופה בלונדון? על מנת לענות על השאלה הזו בצורה הטובה ביותר ישנם כמה דברים שצריך להעמיק בהם קודם והראשון שבהם הוא באיזה שדה תעופה אתם נוחתים. לונדון הינה אחת הערים המתויירות בעולם ומערכת שדות התעופה שלה היא העמוסה ביותר בעולם, לכך תוסיפו מעל 14 מיליון בני אדם החיים בשטח העיר לונדון ותבינו מדוע סביב העיר ישנם ארבעה נמלי תעופה.

לפני שנפרט על כל אחד חשוב להבין כי ישנן שני סוגי מוניות בלונדון.
המונית השחורה הקלאסית שכולנו מכירים אשר הינה המונית הרשמית של העיר והינה היחידה אשר מותר לה לעצור באמצע הרחוב ולקחת נוסעים.
ה"מיני קאב" אשר נוצרו בעקבות המחירים הגבוהים של המוניות השחורות אך הן מוניות בהזמנה מראש בלבד ולהן אסור לעצור ולקחת נוסעים מהרחוב.
בשנים האחרונות הצטרפו מספר אפליקציות להסעות בלונדון כאשר המפורסמת ביותר הינה uber אך בנוסף אליה קיימות עוד כדוגמאת gett (הישראלית), adison lee (הוותיקה) וhailo

 

שדה תעופה לוטון

 

שדה תעופה המרוחק כ50 קילומטרים מהעיר וגם לו ישנן אפשרויות רבות של הגעה אך במרביתם תאלצו לבצע החלפה על מנת להגיע למחוז חפצכם. שדה התעופה luton מציע רכבת אקספרס במחיר של כ16 פאונד ומשך נסיעה של כחצי שעה.

משך נסיעה במונית הוא כשעה וחמש דקות ומחיר נסיעה מלוטון ללונדון הינו כ60 עד 85 פאונד, תלוי בשעה וביעד הסופי אליו רוצים להגיע.

 

שדה תעופה הית'רו

שדה התעופה המרכזי והגדול ביותר בממלכה הבריטית נמצא במרחק של 24 קילומטרים מהעיר, לרוב הטיסות מישראל נוחתות בטרמינל 4.  שדה התעופה Heathrow מציע מגוון של אמצעי תחבורה שהמפורסם בינהם הוא קו הרכבת המהיר לעיר, מגיעים ברבע שעה אך המחיר שמוציאים הינו הגבוה ביותר מכל האופציות.

משך נסיעה במונית אורכת כשעה והמחיר נע בין 45 ל85 פאונד, תלוי בשעה וביעד הסופי אליו רוצים להגיע.

 

שדה תעופה גטוויקהסעה חזור מלונדון



זהו שדה התעופה השני בגודלו שרשמית אינו נחשב שדה לונודוני אך עקב התפתחות חברות הלואו קוסט זהו היום שדה תעופה פופולארי אליו מגיעים ישראלים רבים. גם שדה התעופה gatwick מציע מגוון דרכי הגעה בדמות אוטובוסים ורכבות (לא מהירות כמו בהית'רו).

משך הנסיעה במונית הוא בין שעה ורבע לשעה וחצי והמחיר ינוע בין 55 ל85 פאונד, תלוי בשעה וביעד הסופי אליו רוצים להגיע.

 

שדה תעופה סטנסטד

שדה התעופה הרחוק ביותר מהעיר אשר עדיין משרת את המגיעים ללונדון. רכבת מהירה משדה זה תיקח כשלושת רבעי השעה ותוריד אתכם בתחנת ליברפול המפורסמת במרכז העיר. גם שדה התעופה stansted מציע מגוון נרחב של אפשרויות הגעה נוספות. משך נסיעה במונית הוא כשעה וחצי והמחיר הוא בין 63 ל90 פאונד, תלוי בשעה וביעד הסופי אליו רוצים להגיע.

 

דברים שחשוב לזכור:

 

  • לונדון הינה עיר עמוסת מכוניות ופקקים
  • ניתן לבחור בין שירות ספיישל לבין שירות שאטל שיוזיל את המחיר אך יאריך במעט את הדרך

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן