כמה עולה מוצר חשמל בסופר?

אלקטרוניקה

אלקטרוניקהמוצרי חשמל בסופר, המוסעים ומוכנסים אחר כבוד לעגלות שירות עצמי, מפתיעים במידה רבה את הלקוחות השונים. מבין שפע המוצרים הנמצאים בסופרים השונים, הולכים ותופסים נתח מכובד גם מוצרי החשמל (לפעמים על פי קונספט של "חנות בתוך חנות"). מוצרים אלה, בדרך כלל יהיו זולים באופן מיוחד, אולם סביר להניח כי הם לא יתהדרו בשמות מוכרים או בפירמות נחשבות.

איך אפשר למכור מוצרי חשמל במחיר כל כך נמוך?

התחרותיות בשוק הביאה את הסופרים השונים להתחרות על ליבו של הצרכן. המנהלים היו רוצים לראות את הקונים מסתובבים עם עגלות שירות עצמי מלאות ועמוסות, הן במוצרי מזון והן במכשירי חשמל (ולפעמים אף בביגוד או מוצרים נלווים אחרים). לשם כך, הם מוכנים אף להוריד את המחירים. אולם יש לשים לב לאיכות המוצר הנקנה, לסוג הדגם ולשנת ייצורו (פעמים רבות, דגם זה יימכר לאחר שהוצא מקטלוג החברה, ויהיה חסר חלקי חילוף).

מה השוני בין הפריטים המוכנסים לעגלות שרות עצמי?

השוני העיקרי בין הפריטים הנכנסים לעגלת שרות עצמי ובין מחירם, הוא הרצון והיכולת לפנות לאחר הקנייה "להורי המוצר" בכדי לבקש אחריות ולדאוג לתקינות המכשיר. בפריטי אוכל, אין צורך באחריות לאחר הקנייה, אולם מוצרי חשמל אשר מתקלקלים ידרשו אחריות, וביטחון כי הם יתוקנו על הצד הטוב ביותר באופן מהיר ונאמן. במקרה של קניית מכשירי חשמל בסופר, עובדה זו איננה כה בטוחה.

השוואה בין עגלות שירות עצמי בסופרים לאיכות מוצרי החשמל

עגלות שירות עצמי הנמכרות לסופרים, בדרך כלל על ידי חברות מייבאות, עשויות להיות מיוצרות על פי תווי תקן שונים, ולכן יהיו שונות אלו מאלו באיכותן השונה אשר תתבטא בצביעה שונה, גלגלים שונים ועמידות שונה. מעבר לכך, חלק מהעגלות יתהדרו בלוגו הסופר ויהוו פרסומת נעה לסופר ממנו נלקחו.

באופן דומה, מוצרי החשמל הנמכרים בסופר חייבים להיות מושווים לאלו הנמכרים בחנויות אחרות המיועדות למכירת מוצרי חשמל. האיכות השונה, הדגמים המיושנים או החדישים ומידת איכותה של החברה המייצרת יהיו אלה אשר ישפיעו על המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן