כמה עולה מזגן מיצובישי אינוורטר?

טכנולוגיית אינוורטר מציעה מגוון רחב של יתרונות במערכות מיזוג והיא משולבת גם במוצרי חברת מיצובישי. במאמר הבא נסביר אילו פרמטרים משפיעים על המחיר ונציג את העלויות הממוצעות בענף

מזגן מיצובישי אינוורטר יכול לשמש לצרכים ביתיים, משרדיים ומסחריים. הוא מיוצר על ידי חברה מובילה ונשען על טכנולוגיה מתקדמת. היתרונות של מזגני אינוורטר הם חיסכון של עד 30% בצריכת החשמל ושמירה על טמפרטורת חדר יציבה. המזגן מומלץ עבור תנאי מזג האוויר בישראל, הוא יעיל גם בחורף והפעולה השקטה שלו מבטיחה שיפור מיידי באיכות החיים.

מבחינת אמינות, טכנולוגיית אינוורטר מיושמת במערכות מיזוג שונות וזוכה להצלחה בכל רחבי העולם. אורך החיים של מזגנים מן הסוג הזה ארוך יותר ולכן ההוצאה עליהם שווה את ההשקעה. מזגני אינוורטר חוסכים מאות שקלים מדי שנה על צריכת חשמל, הם עמידים לשנים רבות ועלויות האחזקה שלהם מינימאליות בהשוואה לדגמים מתחרים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולה מזגן מיצובישי אינוורטר:

א. סוג המזגן – הגורם העיקרי שיכול להביא לפערים של עשרות אחוזים בין העלויות של מזגן מיצובישי הוא הסוג. בעיקר יש לשים לב להבדלי מחירים בין מזגן עילי, מיני מרכזי ומזגן מסחרי.

ב. דירוג אנרגטי – זהו דירוג המסומן באותיות לועזיות. דירוג A מציין את הרמה החסכונית והטובה ביותר, בעומזגן מיצובישיד דירוג F הוא הנמוך והגרוע ביותר. דירוג אנרגטי משפיע על צריכת החשמל ועל הבלאי. בתוך הקטגוריה של מזגני אינוורטר יש דגמים הנעים על כל סקאלת הדירוג A-F.

ג. תפוקת חימום ותפוקת קירור – נתוני תפוקה נמדדים במונחי BTU והם מייצגים את העוצמה של המזגן. ככל שהנתונים חזקים וגבוהים יותר, כך צפוי המחיר של המזגן לעלות. חשוב להתאים את תפוקת החימום והקירור לצרכי החלל, לאופי השימוש ולכמות הדיירים בבית.

ד. טיימר – יש רכיבים המשדרגים את המזגן ומאפשרים שליטה מרחוק, הפעלה וכיבוי באמצעות טיימר וכן הלאה. כל רכיב כזה מתומחר בנפרד ומעלה את המחיר של דגמי מזגן מיצובישי.

 

טווח מחירים

בטווח מחירים של 4,300-4,800 ש"ח ניתן להשיג מזגן מיצובישי עילי בדירוג אנרגטי A, עם תפוקת חימום של 4,400-15,000 BTU ותפוקת קירור של 3,800-11,000 BTU. במחיר של 4,800-6,000 ש"ח יש דגמים של מזגן עילי עם תפוקת קירור מקסימאלית של 12,800 BTU ותפוקת חימום של 14,600 BTU. לצורך השוואה, מזגן בדירוג אנרגטי נמוך F אך עם תפוקת קירור של 8,200-31,000 BTU מבית מיצובישי יעלה 11,000-13,000 ש"ח.

מזגן מיני מרכזי בטכנולוגיית אינוורטר יעלה 22,000-24,670 ש"ח ומזגן מסחרי יכול להגיע לסכומים של 37,000-50,000 ש"ח. כמובן שככל שעוצמת המזגן או התפוקה גבוהים יותר, כך הדירוג האנרגטי יורד. המשמעות היא שיש להביא בחשבון גם את הוצאות החשמל והאנרגיה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן