כמה עולה מזרון אורטופדי?

כאשר מדובר על רכישת מזרון אורטופדי, המשמעות היא שיהיה מדובר על מזרון שאפשר לישון עליו בנינוחות, ומדובר לא פעם על מזרונים איכותיים במיוחד. מה הופך אותו לאורטופדי? שפע של תכונות, שמיד נידרש אליהן. המיוחד הוא שמדובר על מזרונים שגם יכולים להתאים לאנשים שיש להם בעיות גב, ובכך לספק להם תמיכה מתאימה בשעת השינה, ומאחר שאנו ישנים כשליש מחיינו – ברור עד כמה הדבר משמעותי. אם כך, כמה עולה מזרון אורטופדי, ומה יכול להשפיע על המחיר שלו, ואיך זה קשור לתכונות שלו?

השפעת התכונות על המחיר

●       גודל המזרון – כמובן שלפני הכל, יש השפעה משמעותית על גודל המזרון עצמו. זה נכון אמנם לא רק למקרה של מזרון אורטופדי, אבל זה נכון אליו ביתר שאת. יש אפשרות לקנות מזרוני יחיד, או מזרונים זוגיים שהם אורטופדיים. הפרשי המחירים במקרה הזה, יכולים להגיע עד ל30%, ויש לקחת זאת בחשבון. לעתים למיטה זוגית, אם רק אחד מבני הזוג זקוק למזרון אורתופדי – אפשר אולי לקנות מזרון יחיד שיהיה אורטופדי.

●       קפיצים מבודדים – בהנחה שמדבור על מזרון קפיצים, האם מדובר על מזרון אורטופדי אשר כולל בתוכו קפיצים מבודדים, או מערכת של קפיצים אשר קשורים אחד לשני? אם הקפיצים קשורים אחד לשני, סימן שברגע שמופעל לחץ על קפיץ אחד – יופעל לחץ גם על הקפיצים שלידו. לעומת זאת, במערכת של קפיצים מבודדים, כל קפיץ ארוז ביחידה נפרדת, ולכן מגע בקפיץ אחד לא ירוגש על חבריו. אלו מזרונים אורטופדיים שמתאימים בעיקר לזוגות שצריכים מזרון זוגי אורטופדי, ומחירם כמובן גבוה יותר.

●       אחריות – ברוב המקרים, ככל שהאחריות על המזרון האורטופדי היא ארוכה יותר, כך גם המחיר של המזרון יהיה גבוה יותר, כך שיש יחס ישר בין השניים.

מה יהיה המחיר הסופי?

הטווח הוא כאמור רחב מאד. אפשר למצוא מזרונים אורטופדיים בטווח מחירים שנע בין 500 ל900 ש"ח בלבד למזרון יחיד או 1,000 עד 1,500 ש"ח למזרון זוגי – אך אפשר למצוא גם מזרון אורטופדי יחיד במחיר של כמעט 2,000 ש"ח ומזרונים זוגיים אורטופדיים במחירים זהים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן