כמה עולה מזרון זוגי?

מזרון זוגי, כמו כל פתרון שינה, משפיע באופן ישיר על איכות החיים ועל יכולת הריכוז בלימודים ובעבודה. במאמר הבא נציג את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ואת טווח העלויות הממוצע בתחום.

מזרונים אמורים לספק תמיכה אורטופדית לגב ולעמוד השדרה. הם מיוצרים מסוגים שונים של חומרי גלם ומתאימים לטווח רחב של גילאים. פתרונות שינה מן הסוג הזה מומלצים על ידי רופאי משפחה, אנשי מקצוע ושורה ארוכה של מומחים. הם משפיעים באופן ישיר על איכות החיים ואפשר להשתמש בהם גם על מנת לשפר את הריכוז בלימודים או בעבודה. יחד עם זאת, לא כולם יודעים כיצד לבחור פתרונות שינה ואיך לזהות את הדגם המתאים לצרכים האישיים.

מומלץ לבדוק רמת הקושי של המשטח ולהתנסות בו. יש פתרונות שינה שמתאימים למי שרגיל לשכב על הצד, לעומת כאלה שמיועדים למי ששוכב על הגב או הבטן. חשוב להתאים בין אופי המשטח והמידות לבין מבנה הגוף. כדאי גם לקחת מידות מדויקות של המיטה וכך למנוע מצב של חוסר תמיכה באיזורים מסוימים. בנוסף, רצוי להכיר את מרכיבי המחיר ואת האופן שבו הם משפיעים על גובה ההוצאה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה מזרון זוגי:

א. מותג – בתחום השינה יש הבדלים של עשרות אחוזים בין מותגים שונים. כדאי לקרוא על מאפייני המותג, להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים את הענף ולבדוק את המוניטין באמצעות איסוף המלצות מלקוחות קודמים. מותג יקר לא תמיד יהיה טוב יותר ממותג זול, אך הוא בהחלט זוכה ליתרון על פני המתחרים.

ב. אורטופדי – לא כל מזרון זוגי הוא גם משטח שינה אורטופדי. רמת האורטופדיות נמדדת לפי דרגת הקושי והמבנה. אפשר לרכוש מזרונים בדרגת רך, בינוני וקשה או לשלב בין דרגות קושי שונות. מבחינת מבנה, ההבדלים במחיר הם בין ספוג, ויסקו וקפיצים. יש גם דגמים של מבנה עם קפיצים מבודדים ודגמי פוליאוריתן, ריבונד, לטקס ועוד. בנוסף, נהוג להתייחס לפרמטר הזה בתור הגורם שמשפיע על איכות המוצר. ככל שהשינה תהיה איכותית ותומכת יותר, כך צפוי המחיר לעלות.

ג. מעכב בעירה – זהו רכיב מיועד שמשפר את העמידות של המזרון מפני דליקות ושריפות. הוא כרוך בתוספת מחיר, אך הוא מבטיח שקט נפשי לאורך זמן. בדרך כלל היצרנים הגדולים הם אלו שמוסיפים את התכונה של מעכב בעירה לדגמים שלהם.

טווח מחירים למזרון זוגי

מזרון זוגי אורטופדי של חברה לא מוכרת יעלה 1,000-2,000 ש"ח. פתרונות שינה איכותיים ומתקדמים יותר יעלו 3,500 ש"ח ומעלה, בעוד מיטות שלמות עם ומעוצבות יכולות לעלות 5,000-12,000 ש"ח. בכל מקרה, חשוב להגיע לאולם התצוגה כדי לראות כיצד ההבדלים בין המחירים באים לידי ביטוי. כך גם ניתן להשוות בין מותגים, סוגים, דרגת קושי, מבנה ומרכיבים נוספים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן