כמה עולה מחבט טניס?

מחבט טניס

מחבט טניסאם אתם החלטתם שאתם מתחילים לשחק טניס, או לחילופין, החלטתם שהגיע הזמן לשנות ולשדרג את המחבט שלכם, הרי שהדבר הראשון שיעניין אתכם, הוא כמובן כמה יעלה לכם מחבט טניס חדש. הרכישה של מחבט טניס מתאים היא קריטית. חשוב מאד שמחבט הטניס יתאים לרמה שלכם, ויאפשר לכם לשפר את החבטות ואת יכולת המשחק שלכם, ובעצם יתאים למיומנות שאתם מפתחים. אם כך, כמה יעלה לכם המחבט המתאים?

לבחור לפי הקריטריונים המתאימים

  • חומר – לפני הכל, החומר שממנו עשוי המחבט, משפיע באופן מהותי על המחיר שלו. מחבט שעשוי מתערובת של טיטניום ואלומיניום גרפיט, יהיה לרוב יקר יותר ממחבט  שעשוי ברובו מאלומיניום. מצד שני, הסוג הראשון והיקר יותר, גם מתאים לשחקנים מתקדמים יותר, ויש לקחת זאת בחשבון.
  • כובד – ככל שהמחבט כבד יותר, כך הוא מאפשר לכם לצבור יותר כוח עבור החבטות שלכם. לרוב, המחבטים הכבדים יותר מתאימים לשחקנים מתחילים, והם גם זולים יותר. מחבט קל דורש מבנה ותכנון מוקפדים ומתוחכמים יותר, והוא מותאם למתקדמים – ולכן גם נחשב ליקר יותר.
  • מותג – כמו בכל מוצר אחר בחיים, גם בעולם הטניס יש מיתוג – שהרי מדובר על ענף ספורט פופולרי במיוחד, המותגים יכולים להיות יקרים לעתים ב 50% מהמחבטים של חברות שאינן מוכרות במיוחד. במידה ואתם מגיעים לרמה שבין שחק בינוני למתקדם – אפשר בהחלט להתחיל לשקול את המותגים.

למבחר מחבטי טניס לחצו כאן

כמה זה עולה לנו?

המחיר ההתחלתי למחבט טניס עבור שחקן מתחיל איננו גבוה ולרוב לא יהיה יקר יותר מ 280 ש"ח. לשחקן  מתקדם יותר, כבר אפשר לשקול מחבטים במחירים שנעים בין 330 ל 400 ש"ח. שחקנים שמשחקים באופן קבוע והם מקצועיים יכולים לבחור מחבטים בטווח שבין 400 ל 500 ש"ח, ואם אתם כבר מגיעים לליגה המקצוענית – השמיים הם הגבול מבחינת המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן