כמה עולה מחסן גינה

יתרונותיו של מחסן גינה

מחסן גינה
מחסן גינה

מחסן גינה הוא מוצר שיביא תועלת רבה לכל מי שישתמש בו. מחסן גינה יכול לשרת אתכם באפסון חפצים יקרים ללבכם שכבר חלף זמנם אך אתם רוצים לשמור אותם למזכרת. למי שמשתמש בציוד עבודה רב בבית והוא לא רוצה שהם יתפסו לו את המקום בבית ועל הדרך גם לא יכערו את הגינה, מחסן גינה הוא הפתרון הכי טוב. היתרון של מחסן גינה הוא גם באחסון יעיל ובטוח של החפצים, כשהוא מורכב ממדפים נוחים וחלוקה מסודרת וגם קורת גג יציבה וקירות חזקים.

במה תלוי מחירו של מחסן גינה?

  • ראשית, גודל המחסן קובע את המחיר. ישנם מחסנים לגינה בגדלים של שני מטרים על שלושה מטרים ויש מחסנים גדולים פי שתיים או שלוש. הגודל משפיע מאוד ולכן מומלץ לקנות מחסן שגם יתאים לכל מה שאתם צריכים לאפסן אך לא יהיה מוגזם מידי. אל תשכחו שהמחסן מיועד להיות בגינה מה שיכול לפגוע בה במידה והוא יהיה רחב ממדים יותר מהנדרש.
  • החומר ממנו עשוי המחסן משפיע על מחירו. כיום ישנם מחסנים רבים מעץ אך החומר הנוח יותר לעבודה הוא דווקא PVC שמתחמם פחות, קל יותר ואף זול יותר. מחסנים כאלו יכלים להשתנות במחיריהם לפי איכות החומר והחוזק שלו. ככל שהחומר יהיה איכותי וחזק יותר הוא יחזיק מעמד לאורך שנים רבות יותר.
  • יש מחסני גינה מחברות ידועות ואמינות ויש מחסנים מחברות זולות יותר וכך גם איכות המחסנים. בכל מה שקשור לציוד שאתם מאפסנים חשוב להשקיע ולקבל תמורה הוגנת עבור התשלום ולא להתפתות למחסן זול שיהיה בו נזילות.

כמה עולה מחסן גינה?

עלותו של מחסן גינה משתנה בין המחסנים השונים לפי הפרמטרים שלהם כמו חברה, עמידות, חומר וגודל. מחסן קטן יכול לעלות בין חמש מאות לאלף שקלים כאשר מחסן גדול למדי יעלה עד שלוש אלפים שקלים. כמו כן חשוב לזכור את ההוצאות על ההובלה במידה ותצטרכו אחת, כולל ההרכבה. כיום מחסנים רבים מpvc ואף מעץ ניתנים להרכבה וכך ניתן לחסוך את המחיר הנוסף במידה ויש ידע בבנייה והרכבה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן