כמה עולה מחסן להשכרה?

מחסן גינה

מתי נזדקק לשירותי מחסן להשכרה, ואילו שירותים אנחנו צריכים לקבל בו?

גם אם אתם לא מבינים זאת בהכרח בקריאת שורות אלה, לעתים תכופות למדי בחיינו אנחנו זקוקים למסגרת מסוימת של שטח אחסון להשכרה. מחסן להשכרה ישמש אותנו בסיטואציות רבות – בין אם מדובר בסיטואציות יום יומיות או בסיטואציות חד פעמיות ומיוחדות. אחת הסיטואציות האלה, מהסוג החד פעמי דווקא, היא במצב של מעבר דירה.

לעתים קרובות נזדקק לשטח אחסון להשכרה כחלק מתהליך מעבר דירה, כשהבית החדש אליו אנחנו אמורים להיכנס עוד לא ערוך לכניסת הציוד, הרהיטים ומכשירי החשמל שלנו אליו. אז נזדקק למחסן מרווח ונוח להשכרה – שייתן לנו לאחסן בו את כלל הציוד בראש שקט. לא זו בלבד – גם לצורך של אחסון ציוד אישי או ציוד של העסק שלנו באופן קבוע אנחנו נזדקק למחסן להשכרה – ואז המחסן יצטרך גם להיות נוח מאוד לשימוש ונגיש מאוד הן מבחינת מיקומו והן מבחינת הסדר ונגישות הציוד שלנו בתוכו.

מחסנים להשכרהבכל מקרה, כל מחסן שבו אנחנו משתמשים לכל צורך צריך לעמוד בסטנדרטים גבוהים של איכות מחסן, סדר וניקיון – מחסן מרווח, מסודר ונקי הוא מחסן שהציוד בו נשמר בצורה טוב ואיכותית ולא נגרם לו שום נזק. בנוסף, המחסן שבו אנחנו משתמשים צריך לעמוד גם בסטנדרטים גבוהים של אבטחה – מוקד 24/7, אזעקות ובמידת הצורך גם מענה אנושי לסיטואציות מסוימות. הציוד שנכנס למחסן צריך להיות מבוטח – מרבית שירותי המחסנים להשכרה מספקים שירות ביטוח מסוים כחלק מתנאי ההסכם עימם (פריצות, אסונות טבע). חשוב שנוודא כי מדובר בתנאים רלוונטיים אלינו. ריכזנו עבורכם כמה מחירי בסיס של מחסנים להשכרה על פי גודלם ועל פי התכולה שאמורה להיכנס אליהם.

כמה עולה מחסן להשכרה? סקירת מחירים בהתאם לצורך

  • השכרת מחסן בגודל של 15-20 קוב' (תכולת דירת 2 חדרים) תנוע בין מחיר חודשי של 400 ל-800 ₪, בהתאם לסוג המחסן והיקף השירות המבוקש.
  • השכרת מחסן בגודל של 25-30 קוב' (תכולת דירת 3 חדרים) תנוע בין מחיר חודשי של 600 ל-900 ₪ כנ"ל.
  • מחסן בגודל של 40-50 קוב' (דירת 4 חדרים) ינוע בין מחיר חודשי של 1,000-1,800 ₪.
  • מחסן בגודל של 60-70 קוב' (דירת 5 חדרים) ינוע בין מחיר חודשי של 1,500-2,100 ₪.
  • השכרת מכולה לכל צורך לפרק זמן חודשי תעלה בין 600-1200 ₪ לחודש.

יש דברים שאסור להתפשר עליהם – אחד מהם הוא בטיחות ושלמות הציוד שלכם

ניתן להבין, אם כן, שטווח המחירים של מחסנים להשכרה בכל גודל הוא טווח מחירים דינמי יחסית. חשוב להבין כי בשירותים מסוג זה לעתים קרובות יהיה לנו כדאי הרבה יותר לשלם מחיר מעט יותר גבוה על המחסן – אבל ללכת לישון בראש שקט, בידיעה שהציוד הרב והיקר שבמחסן זוכה לאבטחה ולטיפול הטובים ביותר. אלה תחומים בהם אסור לנו להתפשר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן