כמה עולה מטחנת בשר?

בשר טחון

בשר טחוןמתעסקים בבשר? בוודאי אתם זקוקים למטחנה. מטחנת בשר היא הכלי האולטימטיבי כמובן לטחון בשר בצורה טובה ונוחה. ניתן למצוא מטחנות מצוינות בשוק, ומבצעות במהירות טחינה מהירה ופשוטה. הן מעניקות יעילות בזמן עבודה, וחיסכון רב בכוח אדם למקומות רבים כמו: מטבחים מקצועיים, מסעדות, מטבחים מוסדיים, קצביות, דוכני פלאפל ושווארמה וכדומה. המטחנות נחשבות למוצר פופולארי מאוד בכל סוג של מטבח, הן במטבח הפרטי והן במטבח העסקי. אז כמה הן עולות לנו? לפניכם הפירוט המלא.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר מטחנת בשר

גודל וקיבולת

ככל שהמטחנה גדולה יותר ובעלת קיבולת גבוהה יותר לטחון יותר בשר, כך המחיר יגדל בהתאם כמובן.

ספק כוח

המטחנות מתחלקות על פי ספקי כוח ונמנות בכמות וואט. ככל שספק הכוח חזק יותר, כך המכונה תוכל לטחון מהר יותר, ולהתמודד עם כמות גבוהה. ככל שהספק כמובן חזק יותר, גם המחיר יגדל בהתאם. בבחירה של ספק הכוח למטחנה יש צורך לשאול עצמנו מה המהירות שאנחנו מעוניינים לטחון בה את הבשר? אם מדובר במטבח תעשייתי, מומלץ כמובן להשקיע בספק כוח חזק שיוכל לטחון במהרה כמות גבוהה של בשר.

חומרים

ישנן מטחנות העשויות חומרים מיוחדים, אשר לא מחלידים ולא גורמים לירידה באיכות המוצרים, גם כאשר הן עובדות במשך זמן ממושך. כמובן שמדובר במטחנות איכותיות יותר, מאחר והן עשויות מחומרים איכותיים יותר, אז חשוב לזכור שגם זהו פרמטר המשפיע על המחיר.

במה כדאי להשקיע למרות ההשפעה על המחיר?

 

אחד הדברים החשובים ביותר הוא כמובן ספק הכוח. במידה ומדובר במטחנת בשר ביתית לא תהיו חייבים להשקיע בספק חזק במיוחד, אך חשוב להשקיע בספק טוב ולא חלש מדי. למקומות כמו מטבחים מקצועיים ובתי עסק, הזמן הוא פרמטר חשוב מאוד. לכן, חשוב להשקיע בספק כוח טוב וחזק שיוכל לבצע את הטחינה במהירות רבה וביעילות. כמובן שמומלץ גם לא להתפשר בחומרים, ולרכוש מטחנות העשויות חומרים איכותיים שלא מחלידים ולא מורידים מאיכות המוצר, בכדי ליהנות מהמוצר הסופי בצורה הטובה ביותר.

אז מה הם טווחי המחירים?

ובכן אחרי שעברנו על הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על מחירי המטחנות, כעת נעבור על טווחי המחירים של מטחנת בשר. ובכן המחירים עשויים לנוע בין כמה מאות שקלים בודדים לאלף שקלים. שוב, הכל בהתאם לגודל וקיבולת של המטחנה, לחומרים מהם היא עשויה וכמובן לספק הכוח שלה. מטחנות ביתיות יכולות להסתפק בכמה מאות שקלים בודדים לרכישה, שכן אין צורך במטחנה שתבצע עבודה מרובה במהרה, ושזקוקה להתמודד עם כמות רבה של טחינה. לעומת זאת מטחנות לתחום העסקי מומלצות לרכישה במחירים הגבוהים יותר, ועם ספק כוח חזק שיוכל לטחון במהרה כמות גבוהה של בשר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן