כמה עולה מידנית?

מידנית היא סוג של מנשא מבודד מפני חום וקירור המשמש בעיקר לנשיאת בקבוקי שתייה. המנשא הכרחי בטיולים קצרים וארוכים ויש לו הרבה יתרונות. ראשית, ניתן מידניתלהשתמש בו כדי לשמור על הטמפרטורות הקיימות בתוך בקבוקי מים. שנית, השימוש בו נוח ופשוט. הוא אידיאלי עבור ילדים ומשמש לעיתים קרובות גם מבוגרים וקשישים.

מנשאי מים מומלצים על ידי תרמילאים מקצועיים ונמצאים בשימוש במסגרות צבאיות. יחד עם זאת, המחיר של מידנית ומנשאי מים מורכב ממספר פרמטרים קבועים אותם כדאי להכיר.

גורמים המשפיעים על המחיר

השוואה בין מנשאי מים מגלה כי אלו הגורמים העיקריים המשפיעים על המחיר של מידנית:

א. יצרן – יצרן איכותי ומוביל מייקר את מנשאי המים, אך מצד שני מציע מוצרים איכותיים שיכולים להחזיק מעמד לאורך שנים. רצוי להתרשם מהיצרן לאחר שמגדירים מסגרת תקציב אך לנצל גם את המפרט של המוצר לצרכי השוואה יעילה.

ב. תכולה – האפשרויות העיקריות נעות בין רכישה של מנשא מים בתכולה של 1.5 ליטר, 5 ליטר או 10 ליטר. המנשא הקטן מתאים למטיילים עצמאיים, בעוד מנשא של 5 ליטר יכול לשרת קבוצה. מנשא של 10 ליטר נשאר ברוב המקרים בתוך הרכב היות והוא כבד. יחד עם זאת, קיימים גם מנשאים בגודל של 500 מ"ל או 750 מ"ל המתאימים לבקבוק תרמי ובקבוקי ספורט.

ג. תוספות – יש מנשאי מים עם כתפיות, כיסים וצבעים מיוחדים. התוספות מייקרות את המחיר הגולמי והשימוש העיקרי בהן הוא לצרכי נוחות.

טווח מחירים

טווח המחירים על מידנית רגילה של 1.5 ליטר הוא 40-70 ש"ח, לעומת מנשא בגודל של 5 ליטר שיעלה בערך 50-110 ש"ח. במנשאים של 10 ליטר ומעלה טווח המחירים הוא 60-150 ש"ח ויש גם מנשאים מיוחדים יקרים יותר עם כתפיות נשיאה וקולר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן