כמה עולה מייבש שיער?

אחרי שמסתפרים ואחרי שיוצאים מהמקלחת, הרי שאם לא דואגים לייבוש מהיר ואיכותי של השיער, הרי שכל העבודה היפה עלולה לרדת לטמיון. על כן, אנשים רבים מצטיידים במייבשי שיער - בין אם מדובר כמובן על מספרות מקצועיות, ובין אם מדובר על הצרכן הפרטי. כמובן שמכאן עולה שאלה חשובה, באשר לעלויות של מייבש שיער. כידוע, יש דגמים רבים מאד של מייבשי שיער, ומכאן כמובן, גם היצע המחירים הוא רחב למדי. אז כמה בכלל עולה מייבש שיער וחשוב מכך - איך קובעים מהו מחיר הגיוני ומה לא? הקריטריונים שישפיעו על מחיר המייבש ● הספק - בראש ובראשונה, המחיר של מייבש שיער תלוי בהספק שלו. ככל שההספק של המייבש הוא גבוה יותר, כך גם המחיר שלו, לרוב, יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך היא שבהספק גבוה יותר, המייבש יכול לעבוד עם דרגות חום גבוהות יותר, וגם החום מופק במהירות רבה יותר, וכך מלאכת החימום היא פשוטה יותר. עם זאת, כמובן שיש הבדל בין הלקוח הביתי ללקוח המקצועי. במספרות לרוב, יש צורך במייבשים עם הספק של 2,000 וואט, שכן המייבש צריך לעבוד לאורך שעות, להחזיק מעמד לתקופה ארוכה מאד, ולדאוג לחימום מהיר. הלקוח הביתי לעומת זאת יכול להסתפק בהספק צנוע הרבה יותר, בין 1,200 ל1,800 וואט בלבד, שכן השימוש הוא פחות אינטנסיבי. ● ממותג או לא - כולנו מכירים את מייבשי השיער הממותגים. מעצבי שיער מפורסמים מהארץ ומהעולם, מתהדרים בכך שיש ליין של מייבשי שיער על שמם, והדבר כמובן נותן תו תקן של איכות מיוחדת למייבשים הללו. באופן טבעי, מייבש שיער ממותג, הוא כמובן מוצר שיעלה יותר ממייבש שאיננו ממותג. כמובן שצריך להיזהר כאן כי העובדה שהמייבש ממותג לא אומר שהוא בהכרח המייבש הטוב ביותר ביחס למייבש לא ממותג. עדיף לבחון כל מותג בנפרד, בלי קשר למידת הפרסום שלו, ופשוט לבחון את האיכות שלו בפועל. ● מהיכן מזמינים את המייבש? - מי שמזמין מייבש שיער מהארץ, יגלה כי בהשוואה למחירי ההזמנה בחו"ל, מדובר על פערי תשלום משמעותיים למדי. הסיבה לכך היא סיבות שונות של מסים והיטלים על הזמנה מחו"ל שהיבואנים צריכים לשלם. מבחינתכם כמובן, יש אם כן יתרון ענק בהזמנה של מייבשים מחו"ל, כי המחירים נמוכים לעתים בעשרות אחוזים. עם זאת שימו לב שאם אתם מעוניינים במייבש למספרה מקצועית כדאי להיזהר, כי אם יש תקלה אתם בבעיה. הפתרון של הזמנה מחו"ל היא בעיקר פתרון נוח למשתמש הביתי. מהו המחיר הצפוי עובר המייבש? מייבשי השיער הזולים ביותר יכולים לעלות ממש גרושים - מדובר על מחירים שנעים בין 80 ל120 ש"ח בלבד. המחירים הממוצעים של המייבשים האיכותיים נעים בין 150 ל400 ש"ח. כשמדובר על המייבשים למספרות מקצועיות, המחירים הם כמובן גבוהים יותר ונעים בין 500 ל800 ש"ח.

אחרי שמסתפרים ואחרי שיוצאים מהמקלחת, הרי שאם לא דואגים לייבוש מהיר ואיכותי של השיער, הרי שכל העבודה היפה עלולה לרדת לטמיון. על כן, אנשים רבים מצטיידים במייבשי שיער – בין אם מדובר כמובן על מספרות מקצועיות, ובין אם מדובר על הצרכן הפרטי. כמובן שמכאן עולה שאלה חשובה, באשר לעלויות של מייבש שיער. כידוע, יש דגמים רבים מאד של מייבשי שיער, ומכאן כמובן, גם היצע המחירים הוא רחב למדי. אז כמה בכלל עולה מייבש שיער וחשוב מכך – איך קובעים מהו מחיר הגיוני ומה לא?

הקריטריונים שישפיעו על מחיר המייבש

הספק – בראש ובראשונה, המחיר של מייבש שיער תלוי בהספק שלאחרי שמסתפרים ואחרי שיוצאים מהמקלחת, הרי שאם לא דואגים לייבוש מהיר ואיכותי של השיער, הרי שכל העבודה היפה עלולה לרדת לטמיון. על כן, אנשים רבים מצטיידים במייבשי שיער - בין אם מדובר כמובן על מספרות מקצועיות, ובין אם מדובר על הצרכן הפרטי. כמובן שמכאן עולה שאלה חשובה, באשר לעלויות של מייבש שיער. כידוע, יש דגמים רבים מאד של מייבשי שיער, ומכאן כמובן, גם היצע המחירים הוא רחב למדי. אז כמה בכלל עולה מייבש שיער וחשוב מכך - איך קובעים מהו מחיר הגיוני ומה לא?  הקריטריונים שישפיעו על מחיר המייבש ●	הספק - בראש ובראשונה, המחיר של מייבש שיער תלוי בהספק שלו. ככל שההספק של המייבש הוא גבוה יותר, כך גם המחיר שלו, לרוב, יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך היא שבהספק גבוה יותר, המייבש יכול לעבוד עם דרגות חום גבוהות יותר, וגם החום מופק במהירות רבה יותר, וכך מלאכת החימום היא פשוטה יותר. עם זאת, כמובן שיש הבדל בין הלקוח הביתי ללקוח המקצועי. במספרות לרוב, יש צורך במייבשים עם הספק של 2,000 וואט, שכן המייבש צריך לעבוד לאורך שעות, להחזיק מעמד לתקופה ארוכה מאד, ולדאוג לחימום מהיר. הלקוח הביתי לעומת זאת יכול להסתפק בהספק צנוע הרבה יותר, בין 1,200 ל1,800 וואט בלבד, שכן השימוש הוא פחות אינטנסיבי. ●	ממותג או לא - כולנו מכירים את מייבשי השיער הממותגים. מעצבי שיער מפורסמים מהארץ ומהעולם, מתהדרים בכך שיש ליין של מייבשי שיער על שמם, והדבר כמובן נותן תו תקן של איכות מיוחדת למייבשים הללו. באופן טבעי, מייבש שיער ממותג, הוא כמובן מוצר שיעלה יותר ממייבש שאיננו ממותג. כמובן שצריך להיזהר כאן כי העובדה שהמייבש ממותג לא אומר שהוא בהכרח המייבש הטוב ביותר ביחס למייבש לא ממותג. עדיף לבחון כל מותג בנפרד, בלי קשר למידת הפרסום שלו, ופשוט לבחון את האיכות שלו בפועל. ●	מהיכן מזמינים את המייבש? - מי שמזמין מייבש שיער מהארץ, יגלה כי בהשוואה למחירי ההזמנה בחו"ל, מדובר על פערי תשלום משמעותיים למדי. הסיבה לכך היא סיבות שונות של מסים והיטלים על הזמנה מחו"ל שהיבואנים צריכים לשלם. מבחינתכם כמובן, יש אם כן יתרון ענק בהזמנה של מייבשים מחו"ל, כי המחירים נמוכים לעתים בעשרות אחוזים. עם זאת שימו לב שאם אתם מעוניינים במייבש למספרה מקצועית כדאי להיזהר, כי אם יש תקלה אתם בבעיה. הפתרון של הזמנה מחו"ל היא בעיקר פתרון נוח למשתמש הביתי.  מהו המחיר הצפוי עובר המייבש? מייבשי השיער הזולים ביותר יכולים לעלות ממש גרושים - מדובר על מחירים שנעים בין 80 ל120 ש"ח בלבד. המחירים הממוצעים של המייבשים האיכותיים נעים בין 150 ל400 ש"ח. כשמדובר על המייבשים למספרות מקצועיות, המחירים הם כמובן גבוהים יותר ונעים בין 500 ל800 ש"ח.ו. ככל שההספק של המייבש הוא גבוה יותר, כך גם המחיר שלו, לרוב, יהיה גבוה יותר. הסיבה לכך היא שבהספק גבוה יותר, המייבש יכול לעבוד עם דרגות חום גבוהות יותר, וגם החום מופק במהירות רבה יותר, וכך מלאכת החימום היא פשוטה יותר. עם זאת, כמובן שיש הבדל בין הלקוח הביתי ללקוח המקצועי. במספרות לרוב, יש צורך במייבשים עם הספק של 2,000 וואט, שכן המייבש צריך לעבוד לאורך שעות, להחזיק מעמד לתקופה ארוכה מאד, ולדאוג לחימום מהיר. הלקוח הביתי לעומת זאת יכול להסתפק בהספק צנוע הרבה יותר, בין 1,200 ל1,800 וואט בלבד, שכן השימוש הוא פחות אינטנסיבי.

  • ממותג או לא – כולנו מכירים את מייבשי השיער הממותגים. מעצבי שיער מפורסמים מהארץ ומהעולם, מתהדרים בכך שיש ליין של מייבשי שיער על שמם, והדבר כמובן נותן תו תקן של איכות מיוחדת למייבשים הללו. באופן טבעי, מייבש שיער ממותג, הוא כמובן מוצר שיעלה יותר ממייבש שאיננו ממותג. כמובן שצריך להיזהר כאן כי העובדה שהמייבש ממותג לא אומר שהוא בהכרח המייבש הטוב ביותר ביחס למייבש לא ממותג. עדיף לבחון כל מותג בנפרד, בלי קשר למידת הפרסום שלו, ופשוט לבחון את האיכות שלו בפועל.
  • מהיכן מזמינים את המייבש? – מי שמזמין מייבש שיער מהארץ, יגלה כי בהשוואה למחירי ההזמנה בחו"ל, מדובר על פערי תשלום משמעותיים למדי. הסיבה לכך היא סיבות שונות של מסים והיטלים על הזמנה מחו"ל שהיבואנים צריכים לשלם. מבחינתכם כמובן, יש אם כן יתרון ענק בהזמנה של מייבשים מחו"ל, כי המחירים נמוכים לעתים בעשרות אחוזים. עם זאת שימו לב שאם אתם מעוניינים במייבש למספרה מקצועית כדאי להיזהר, כי אם יש תקלה אתם בבעיה. הפתרון של הזמנה מחו"ל היא בעיקר פתרון נוח למשתמש הביתי.

מהו המחיר הצפוי עובר המייבש?

מייבשי השיער הזולים ביותר יכולים לעלות ממש גרושים – מדובר על מחירים שנעים בין 80 ל120 ש"ח בלבד. המחירים הממוצעים של המייבשים האיכותיים נעים בין 150 ל400 ש"ח. כשמדובר על המייבשים למספרות מקצועיות, המחירים הם כמובן גבוהים יותר ונעים בין 500 ל800 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן