כמה עולה מיכל הדחה סמוי?

מיכל הדחה סמוי

מיכל הדחה סמוי נמצא בתוך הקיר ולכן יש לו מגוון רחב של יתרונות פונקציונאליים ואסתטיים. הוא מפנה מקום בחדרי רחצה, אמבטיה ושירותים ומתאים לדירות קטנות, בתי מלון ומוסדות ציבוריים. התחזוקה של המיכל פשוטה ומאחורי לחצן ההפעלה של הניאגרה קיים פתח המיועד להוצאת המנגנון ושסתום המצוף. בצורה כזו אין צורך בשבירה של הקיר בכל פעם שבה רוצים להחליף אטמים או לדאוג לתחזוקה.

את הברגים לתליית האסלה יש להחדיר בגובה של 35 ס"מ מהריצוף. בנוסף, מיכלי הדחה סמויים בנויים להתקנה על קירות שונים ואת החיפוי מוסיפים בצמוד למיכל ההדחה וללא מרווח.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה מיכל הדחה סמוי:

א. יצרן – ליצרן יש השפעה ישירה על תג המחיר של המיכל. ככל שהיצרן מוכר, אמין וותיק יותר, כך צפויים המוצרים שלו להתייקר. היצרנים המובילים המציעים מיכלי הדחה מגיעים מכל רחבי העולם לרבות ישראל, גרמניה, איטליה ועוד.

ב. עיצוב – מיכלי הדחה מעוצבים ברמה גבוהה על מנת לתרום למראה הכללי בחדר האמבטיה והשירותים. מיכל מעוצב יעלה יותר ממיכל רגיל, בו הדגש העיקרי הוא על פונקציונאליות, תחזוקה ותפעול.מיכל הדחה סמוי

ג. מידות ונפח – מידות לחצן סטנדרטיות במיכל הדחה הן 21X14 ס"מ. מיכל גדול יעלה יותר בעוד מיכל קטן שיתאים לשימוש בסיסי עשוי להיות זול משמעותית. מבחינת נפח, הדגמים הנפוצים הם של 3-6 ליטר. גם כאן ככל שהנפח גדול יותר צפוי גם המחיר לעלות.

ד. אחריות – חשוב לבדוק מי מעניק את האחריות על המיכל והאם היא כוללת טיפול בתקלות תקופתיות, נזקים ופגיעות מכאניות. אחריות אמורה להינתן לאורך 10 שנים לפחות ובתקופות ארוכות יותר עשוי הלקוח להידרש לשלם מחיר גבוה.

ה. התקנה – אפשר להתקין את המיכל על קיר בניה או בטון, קיר ומחיצות גבס וקיר בלוק לאסלה עומדת.

טווח מחירים

מיכל הדחה סמוי עם תו תקן ישראלי ואירופאי יעלה 750-1,000 ש"ח. מיכל עם לחצן תוצרת גרמניה ועיצוב בסגנון איטלקי עם מושב הידראולי יעלה 1,900-2,200 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן