כמה עולה מכונת אספרסו ניידת?

בעולם של ימינו, לכל אחד יש את הקפה שלו, את הטעם האהוב עליו ביותר וכל אחד שותה את הקפה שלו בצורה אחרת ממישהו אחר. אם בעבר כוס קפה איכותית הייתה רק בבתי קפה הרי שהיום לרבים כבר יש מכונת אספרסו ביתית וניתן ליהנות מקפה איכותי ועשיר גם בבית. אבל מה עושים שרוצים ליהנות מהטעם הספציפי והאהוב גם מחוץ לבית? מכונת אספרסו ניידת הפכה למוצר שכל אחד חייב שיהיה ברשותו ואם גם אתם רוצים ליהנות מהקפה שלכם בטיול, בשטח או באוטו הגיע הזמן שגם לכם תהיה מכונה כזו. המחירים של מכונת אספרסו ניידת נעים בין 300-700 שקלים ובמחיר המצחיק הזה אתם מקבלים את האפשרות להכין קפה מצוין בכל רגע ובכל מקום. מכונת אספרסו ניידת זו כבר מזמן מכונה שהיא מוצר צריכה בסיסי עבור כל אחד מאיתנו כי כל אחד ואחת רוצים ליהנות מהקפה שלהם מתי שירצו וכבר לא צריך לחכות לישיבה בבית קפה כדי להרגיש טעם גן עדן.

מכונת אספרסו- גם לרכב

מכונת אספרסו לרכב זו המצאה שקשה מאוד לחיות בלעדיה. דמיינו את הסיטואציה: אתם בדרך לעבודה, בלחץ להספיק להגיע בזמן, לא הספקתם לשתות את הקפה שלכם בבוקר ואתם עצבניים עד השמיים. עכשיו דמיינו שיש לכם את האפשרות להכין את הקפה שאתם אוהבים באוטו בכמה שניות. נשמע כמו חלום, לא? עכשיו זו המציאות. מכונת אספרסו לרכב זו הדרך שלכם להתחיל את היום בצורה מושלמת מבלי לבזבז זמן יקר בבית. מכונת אספרסו לרכב תעלה לכם קצת פחות מ-700 שקלים והיא עובדת בעזרת המצת ברכב, קצת מים חמים ויש לכם את הקפה המושלם. המכונה מתאימה בדיוק לגודל של מחזיק הכוסות ברכב והיא נוחה וקלה לתפעול. כמובן שניתן לבחור את טעם הקפה האהוב עליכם ובכמה שניות יש לכם את הקפה שאתם כל כך אוהבים גם במהלך הנסיעה.

הקפה המושלם בכל מקום

מכונת אספרסו ניידת ומכונת אספרסו לרכב הן שתי המצאות שהגיחו לחיינו ובהחלט שינו אותם לחלוטין. אם פעם היינו נאלצים להתפשר כאשר היינו שותים קפה מחוץ לבית הרי שהיום ניתן ליהנות מהקפה שלנו בכל מקום, אפילו בטיולים בשטח. הפסקת קפה עם קפה שחור היא נחמדה, הפסקת קפה עם קפה איכותי, עם הטעם שאנחנו אוהבים זו כבר הפסקה ברמה אחרת. המחירים של התענוג הזה הם אפסיים ביחס לתמורה שאנחנו מקבלים ובהתחשב בעובדה שמדובר בכמה מאות של שקלים אלו בהחלט מוצרים במחירים שווים לכל כיס. בנוסף למחיר, היתרון העיקרי של מכונת אספרסו ניידת ומכונת אספרסו לרכב הוא הגודל שלהן. הן קומפקטיות, קלות לנשיאה וקלות מאוד לתפעול. יש הרבה מאוד דרכים לפנק את עצמכם, להכין לעצמכם קפה ברמה הכי גבוהה שיש באוטו או בשטח זו בהחלט אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות את זה.

המאמר מוגש באדיבות קפה תמר – מכונות אספרסו: http://www.caffetamar.co.il

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן