כמה עולה מכונת אריזה?

מכונת אריזה

מכונת אריזהאם אתם נדרשים לתפעל עסק מסוים, ובפרט אם מדובר על עסק בתחום המזון – אין לנו ספק שאתם מחפשים פתרון מתאים עבור אריזת המוצרים שלכם. פתרון אחד הוא לפנות לחברה חיצונית, אך כיום חברות רבות מתעניינות באפשרות של רכישת מכונת אריזה. כמובן שלצורך כך עולה השאלה כמה הדבר עולה, וממה המחיר מושפע? תתפלאו לגלות כי בסופו של יום, רכישה של מכונת אריזה, מסייעת לכם לחסוך לא מעט כסף!

כך המכונה חוסכת בעלויות

  • התאמה אישית – ניתן למצוא כיום מכונות שונות שמשמשות לטובת אריזה של מוצרים מגוונים. היתרון הוא, שמאחר שיש מגוון רחב כל כך של מכונות, הרי שאתם תוכלו למצוא את המכונה אשר תתאים לצרכים שלכם באופן אישי – בין אם מדוב רעל אריזה מסוימת, על גודל מסוים של מוצר, וכיו"ב.
  • מניעת תקלות בדרך – כשאתם רוכשים מכונת אריזה חשוב להסתכל גם מעבר לעלות הראשונית שלה. בטווח הארוך, זו מכונה שחוסכת לכם הוצאות רבות, שכן במקום שהמכונה אצל ספק שירות תתקלקל, השליח לא יגיע, והתהליך כולו ייהרס – אתם מתפעלים בעצמכם את המכונה ואפיל ואם יש תקלה – אתם מפעילים במהירות את האחריות, וחוזרים למצב עבודה תקין.
  • מהירות – העלויות של מכונות האריזה מושפעת כמובן גם ממהירות העבודה שלהן. כמובן שככל שמכונת האריזה תעבוד מהר יותר כך היא תהיה יקרה יותר – אם כי יש לזכור שמכונת אריזה מהירה, חוסכת את תשלום המשכורת לעובדים, ולכן חוסכת לכם בעלויות.

עד כמה אפשר לחסוך?

מחקרים שנעשו בתחום הראו שבתי עסק בתחום המזון אשר הטמיעו אצלכם את מכונות האריזה, ולא עשו זאת באמצעות כוח אדם פנימי או דרך חברה חיצונית, הצליחו לחסוך כ50% מהסכום הראשוני שהם הקדישו בתחילה למחירי האריזות! הדבר מראה איך תהליכי התייעלות בעסק יכולים להיות משמעותיים מאד, ולתרום לכם בכל מובן שהוא.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן