כמה עולה מכונת גילוח מקצועית?

מכונת גילוח מקצועית

בחירה של מכונת גילוח יכולה להיות משימה קשה. במאמר הבא נציג את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ונציג את ממוצע העלויות של הדגמים המובילים

רכישה של מכונת גילוח מתבצעת אחת למספר שנים. כיום יש מגוון רחב של מכונות גילוח פיליפס ומותגים נוספים המיובאים לישראל. המכונה היא בין מכשירי החשמל הנפוצים עבור גברים בכל הגילאים. כל גבר מגבש העדפות אישיות בשימוש במכונה ומנצל את המפרט הטכני שלה כדי לקצר זמן, מאמץ ותהליכים. מכונות מודרניות מאפשרות גילוח נוח והן לא דורשות הכנה. החלפת הסכינים בתוך המכונות מתבצעת לעיתים רחוקות בלבד והטכנולוגיה מעניקה תוצאה קרובה לגילוח בתער. יחד עם זאת, מחירי מכונות הגילוח המקצועיות מושפעות מפרמטרים רבים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים הקובעים כמה תעלה לכם מכונת גילוח מקצועית:

א. מבנה ומספר ראשים – זהו פרמטר טכני המופיע על גבי מפרט המכונות. באופן עקרוני, מכונות גילוח מקצועיות מגיעות עם ראש אחד או שלוש מערכות להבים עגולים המסודרים בצורת משולש. מכונה עם שלושה ראשים מסוגלת לכאורה לגלח שטח גדול בזמן קצר, אולם במכונות עם ראש אחד ניתן להגיע בקלות לרוב האיזורים הנסתרים.

ב. גילוח רטוב – לא כל הגברים צריכים מכונות המאפשרות גילוח רטוב. הפונקציה של גילוח רטוב ועמידות בפני מים מעלה את מחיר המכונות ב-10%-15%. גילוח באמצעות מכונה הוא לרוב יבש וזה גם היתרון שלו. בנוסף, יש הרבה מכונות יקרות המגיעות עם מתקן שטיפה אלקטרוני המשמש לטעינה ומספק ניקיון יסודי.

ג. מותג – הפרשי המחירים בין מכונות גילוח פיליפס ומותגים אחרים יכולים להגיע למאות שקלמכונת גילוח מקצועיתים. ככל שהמותג יותר מוכר, מפורסם וותיק כך צפוי מחיר המכונה לעלות. הטיפ בהקשר הזה הוא להגדיר מראש את המטרות והצרכים. בצורה כזו ניתן להימנע מהוצאות בלתי רצויות על מכונות גילוח לשימוש פרטי או מקצועי.

ד. אביזרים נלווים – מכונות גילוח מגיעות עם אביזרים נלווים. האביזרים הבולטים כוללים פלסטיק לראש הגילוח, סט מברשות לניקוי תקופתי, מעמד או נרתיק נשיאה. בדגמים יקרים מגיעים אביזרים נלווים הכוללים מעמד שטיפה ומעמד טעינה מעוצב.

טווח מחירים של מכונת גילוח מקצועית

במחיר של 200-400 ש"ח אפשר להשיג מכונות גילוח פיליפס עם 3 ראשים, מעמד נטען, קוצץ פאות מובנה, נורית בקרה ועמידות מלאה בפני מים. לצורך השוואה מכונות גילוח בראון יעלו 150-450 ש"ח עם פונקציונאליות דומה ויש גם מכונות גילוח מבית רמינגטון במחיר של 400-500 ש"ח. בטווח מחירים נמוך יותר של עד 150 ש"ח ניתן לרכוש מכונות גילוח בסיסיות ללא חיווי טעינה, ללא אמצעי ריכוך או קרם לחות ובעמידות חלקית למים.

טווח המחירים הגבוה ביותר של מכונות גילוח פיליפס הוא 600 ש"ח ומעלה. במחיר 800-1,000 ש"ח ניתן לרכוש מכונה עם 3 ראשים, 3 נוריות טעינה ועמידות מלאה במים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן