כמה עולה מכונת כביסה אלקטרולוקס?

חברת אלקטרולוקס מהווה את אחד המותגים הבולטים והמשמעותיים ביותר בתחום מכונות הכביסה

החברה השוודית אלקטרולוקס היא חברה שעומדת לחגוג את יום הולדת המאה בשנה הקרובה – והדבר יציין מאה שנים של מצוינות בכל מה שנוגע למכשירים שמשמשים אותנו בבית. המוצרים המוכרים ביותר של חברה זו, בוודאי בשוק הישראלי, הם מכונות כביסה, ולא בכדי מכונת כביסה אלקטרולוקס נתפסת כמכונה ברמה הגבוהה ביותר הן ברמת איכות הכביסה, הן ברמת החסכוניות וצריכת החשמל, והן בהתאמה לצרכים מאסיביים ותעשייתיים של מכבסות, בתי מלון ועוד. כעת, ננסה להבין בדיוק כמה עולות מכונות כביסה של מותג זה, ומה משפיע על המחיר הזה.

כמה עולה מכונת כביסה מבית אלקטרולוקס, במה המחיר הזה תלוי ומה צריך לדעת?

• מה משפיע על מחיר המכונה? מכונת כביסה אלקטרולוקס תהיה בדרך כלל מכונת כביסה לא זולה, אך ישנו טווח מחירים די רחב בכל הנוגע למוצרי חברה זו, שנובע ממספר פרמטרים שמאפיינים מכונות שונות. טווח המחירים מושפע, אם כן, מסוג המכונה ומנפח הכביסה שלה, וכן מהיותה דיגיטלית או ידנית. מכונות גדולות יותר וחדישות יותר – תהיינה יקרות יותר. מעבר לכך, גם סוג מכונת הכביסה עצמו הוא משמעותי בהקשר זה – כאשר אלקטרולוקס מייצרים מכונות בעלות פתח קדמי ועילי, מכונות המשולבות גם במייבש כביסה, ומכונות תעשייתיות וביתיות.

• כמה זה עולה? מכונת כביסה אלקטרולוקס יכולה לנוע בטווח מחירים נרחב למדי. המחירים הנמוכים ביותר של מכונות כביסה איכותיות אלה הם 1,500-2,000 ₪, עבור דגמים בנפח 6 ק"ג, ללא מייבש ובעלות פתח קדמי. מאידך, ישנם גם מכונות שיכולות להגיע עד ל-3,000-3,500 ₪, עבור מכונות בנפח 9-10 ק"ג, ולמעלה מכך במכונות תעשייתיות.

רכישת מכונת כביסה צריכה להיעשות בצורה חכמה

אם החלטתם להשקיע במכונת כביסה אלקטרולוקס, עבור הבית שלכם או עבור עסק דוגמת בית הארחה או מכבסה, אתם צריכים להשקיע בצורה החכמה ביותר דרך חברה שמשווקת מוצרים אלה באיכות גבוהה. כך תוכלו להיות בטוחים שבמחיר שאתם משלמים נכללת גם אחריות על המכונות האלה – פרט חשוב ביותר שאסור לפספס.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן