כמה עולה מכונת כביסה מקצועית תעשייתית

מכונות כביסה תעשיתיות ומקצועיות הן כלי עבודה לכל דבר. עבור תעשיות רבות, השימוש במכונת כביסה תעשייתית כגון מכונת כביסה אלקטרולוקס או כל דגם אחר, הוא צורך ממשי עליו לא ניתן לוותר. בתי חולים, בתי ספר, מסעדות חברות ניקיון ואבטחה וכל חברה שעושה שימוש במדים או בדים מכל סוג, עושה שימוש במכונות כביסה תעשייתיות לניקיון.

במה שונה מכונת כביסה תעשייתית ממכונת כביסה רגילה?

ההבדלים מצויים בעיקר בהיקפי העבודות הנדרשות. מכונת כביסה ביתית תכיל על פי רוב עד 5 קילוגרמים של כביסה, בעוד שמכונות ביתיות מתקדמות יכולות להגיע לנפחי כביסה של עד 7 קילוגרמים. מכונת כביסה תעשייתית לעומת זאת יכולה להגיע לנפחי כביסה של 20-25 קילוגרמים. כמובן שעובדה זו מחייבת כל מכונת כביסה תעשייתית בעמידות גבוהה הרבה יותר ומנוע חזק גם כן מאשר מכונת כביסה ביתית.

כמה זמן אמורה להחזיק מכונה חדשה שרכשתי?

מכונת כביסה ביתית יכולה לעבוד בביתנו בערך כחמש שנים מבלי להתקלקל, זאת במידה ושמרנו עליה במצב פעילות סביר. לעומת זאת, מכונות כביסה תעשייתיות, כמו מכונת כביסה אלקטרולוקס, אמורות לשרת אותנו במשך זמן כפול מזה לכל הפחות, בעיקר לנוכח העובדה שמשתלם הרבה יותר לתקן מכונות כביסה תעשיתיות מאשר לקנות חדשות.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

הדבר הראשון והחשוב ביותר המשפיע על המחיר הוא שם המותג של החברה. רכב של חברת מרצדס לא יעלה כמו רכב של חברת סובארו, וכך גם מכונות כביסה תעשיתיות מיצרנים שונים יכולות להגיע להבדלי מחיר משמעותיים. יצרן מכובד ומוכר כמו ג'נרל אלקטריקס או מכונת כביסה אלקטרולוקס מבטיחים ללקוחותיהם זמן שימוש ארוך במיוחד ועמידות גבוהה של מכונת הכביסה. חשוב מאוד לזכור שדגמים איכותיים של מכונות תעשיתיות אמנם יעלו יותר, אך מדובר בהבדל קטן ששווה המון, וישרת כראוי עוד שנים לאחר רכישת המכונה.

פרמטרים נוספים כמו נפח המכונה, הספקה, רמת החיסכון שלה באנרגיה ומאפיינים נוספים יכולים לקבוע את המחיר ולשנות אותו לגמרי. מחיר של מכונת כביסה תעשייתית פשוטה ביותר יכול להתחיל בכחמשת אלפים שקלים (ברוב המקרים מדובר במכונות יד שניה) ולהגיע למחיר של כמה עשרות אלפי שקלים עבור מכונות כביסה חדשות מיצרנים מובילים.

טווח המחירים של מכונת כביסה תעשייתית יכול לנוע מ-5000 ₪ ועד 20,000 ₪ ויותר.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן