כמה עולה מכונת שטיפה לרצפה

מכונת שטיפה

מכונות שטיפה לרצפה, המכונות גרניק, נמצאות בשימוש מסחרי ופרטי נרחב למדי

מכונות שטיפה הינן מכונות המאפשרות ניקוי מהיר ויסודי של שטחי ריצוף גדולים ביותר, והן מתאימות לשימוש ביתי או מסחרי בשל המגוון הרחב של סוגי המכונות המוצעות כיום בשוק. במידה והנכם מעוניינים ברכישת מכונת שטיפה, מומלץ לדעת מהם הגורמים המשפיעים על מחירה הסופי.

אז מה משפיע על מחירה של מכונת שטיפה?

הספק

הספקת מכונת שטיפה קובע בעצם עד כמה יעילה פעולת המכונה וכמה זמן ניתן לעשות בה שימוש ברצף מבלי להזיק למכונה או לסבול מירידה ביעילותה. הספק זה חשוב ביותר ויש להתאים אותו להיקף העבודה הנדרשת מהמכונה בכדי ליהנות ממנה כראוי, כאשר הוא משפיע על גורמים נוספים כגון צריכת מים, גודל המכונה, צריכת חשמל ועוד. באופן כללי, ככל שהספק המכונה גבוה יותר, כך עולה גם מחירה.

לחץ מים

מכונות שטיפה שונות עושות שימוש בכמויות מים שונות אותן הן מוציאות בלחצים שונים. לחץ המים של המכונה משפיע על צריכת המים שלה, מחיר ההפעלה שלה, יעילות השטיפה, התאמת המכונה לסוגי מרצפות שונים ועוד, ולכן הוא חשוב ביותר להפעלת המכונה כולה. גם במקרה זה אנו רואים עלייה במחיר המכונה ככל שהלחץ עולה, אולם הוא משמעותי פחות מאשר העלייה במחיר בשל העלייה בהספק.

אפשרויות מתקדמות

מכונות שטיפה רבות מגיעות כיום עם אפשרויות מתקדמות כגון שינוי לחץ המים, שינוי דרך השטיפה, שימוש בחומרי ניקוי עם פעולת המכונה ועוד. כל האפשרויות הללו מייקרות את מחירה הסופי של המכונה ויש לקחת אותן בחשבון. למרות האמור, אפשרויות אלו גם מייעלות את פעולת המכונה והופכות את השימוש בה לנוח יותר, ולכן לעיתים קרובות מומלץ להשקיע ברכישת מכונה הכוללת אותן.

ניתן לראות כי גורמים רבים משפיעים על מחירן הסופי של מכונות שטיפה לרצפה

בשל הגורמים השונים המשפיעים על מחיר מכונות שטיפה, נוצר טווח מחירים הנע בין 400- 5,000 ₪ בו ניתן למצוא מכונות כאלו, כאשר כמובן ישנם דגמים יקרים יותר או יקרים פחות מטווח זה.

המאמר נתכב באדיבות מן מכונת בע"מ – מכונות שטיפה ומכונות ניקוי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן