כמה עולה מכונת שטיפת לרצפה?

מכונות שטיפה לרצפה

ניקיון הרצפה במהירות וביעילות

אין כל ספק כי ניקיון הרצפה הוא חשוב במיוחד ויש להקפיד עליו. אם בעבר הניקיון כולו היה מתבצע ידנית, ההתקדמות הטכנולוגית אפשרה לפתח מכונות שטיפה לרצפה אשר מיעלות את הניקיון וכמובן מקלות על אנשי הניקיון.

 

מכונות שטיפה לרצפה

הסוגים השונים של מכונות שטיפה לרצפה –

 

מכונת שטיפה רכובה – מכונת שטיפה רכובה היא אחת ממכונות שטיפה לרצפה שאנו רואים במקומות יחסית גדולים. מדובר במכונה גדולה, אשר מסוגלת להרכיב אדם. איש הניקיון יושב על המכונה, ובאמצעות הגה מכוון אותה. המכונה מתקדמת ותוך כדי מנקה את הרצפה. ניקוי הרצפה מתבצע באמצעות החלק התחתון של המכונה, אשר בא במגע עם הרצפה, ונעשה שימוש במים ובחומר ניקוי.
מכונת שטיפה רכובה תתאים בעיקר למקומות גדולים. בראש ובראשונה, מפאת גודלה המשמעותי, היא פשוט לא יכולה להיכנס למקומות קטנים וניתן לנקות איתה מקומות בהם המסדרונות והשטחים גדולים במיוחד. לכן היא תהיה בעיקר במקומות תעשייתיים, בנייני משרדים גדולים, קניונים ועוד. מחיריה של מכונת שטיפה רכובה הוא מן הסתם גבוה מאוד. המכונה עולה עשרות אלפי שקלים, מכונה ממוצעת עולה בערך 50,000. מכונה משוכללת תעלה מן הסתם יותר, ואילו מחיר של מכונות פשוטות יהיה בהתאם נמוך יותר.
מכונת שטיפה בלחץ – מכונת שטיפה בלחץ היא מכונה מעט פשוטה יותר. הניקיון באמצעות מכונת שטיפה בלחץ מתבסס מן הסתם על עיקרון הלחץ. המים מותזים מהמכונה בלחץ גדול במיוחד, דבר שמעלה את יעילות הניקיון בצורה משמעותית. מכונות שטיפה לרצפה בלחץ מגיעות בשלל גדלים. זאת אומרת שניתן למצוא מכונת שטיפה בלחץ המתאימות למקומות קטנים ולמקומות גדולים. המכונות הקטנות נראות לרוב כמו שואבי אבק, ואילו המכונות הגדולות עשויות להגיע למימדים מרשימים, והן נדחפות על ידי איש ניקיון. מחיר של מכונת שטיפה בלחץ מתחיל מאלפי שקלים, ועולה בהתאם לגודלה.

בחירת מכונות שטיפה לרצפה

מכונות שטיפה לרצפה מיוצרות על ידי מספר חברות ומגיעות בשלל דגמים עם מפרטים שונים ומגוונים. חשוב לבחור במכונת שטיפה לרצפה איכותית וברמה גבוהה. מדובר במכונות אשר עשויות להחזיק מעמד לאורך שנים, ולכן כדאי לבחור במכונה הטובה ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן