כמה עולה מכשיר הסרת שיער?

הסרת שיער

הסרת שיערמכשיר הסרת שיער מאפשר טיפולים קוסמטיים ביתיים ברמה גבוהה מאוד. יותר ויותר נשים בוחרות כיום להשתמש במכשיר מן הסוג הזה, בין היתר על מנת להשיג תוצאות איכותיות תוך זמן קצר. המכשיר הוא אלטרנטיבה לטיפולי הסרת שיער בשעווה, הוא מתאים כמעט לכל הגילאים, והשימוש בו אינו מלווה בתופעות לוואי. מכשיר הסרת שיער נחשב להשקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך וניתן להתרגל אליו בקלות. יחד עם זאת, ההיצע הרחב של הדגמים והמכשירים עשוי למנוע רכישה מוצלחת ונבונה. מחיר המכשיר אינו גבוה והחברות הותיקות מציעות דגמים משוכללים בעלות אטרקטיבית.

המרכיבים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים המרכזיים אשר משפיעים על המחיר של מכשירי הסרת שיער:

סוג המוצר

לא כל המכשירים מתאימים להסרת שיער כללית מחלקי הגוף השונים. נהוג להבחין בין מוצרים המיועדים להסרת שיער ברגליים, בבית השחי, באף או באוזן. כדאי לברר מראש מהו אופן הפעולה של המכשיר, ולקרוא היטב את ההוראות המופיעות על האריזה.

מקור חשמל

מכשיר הסרת שיער יכול לפעול על סוללות, עם חיבור לחשמל או בצורה נטענת. יש גם מכשירים המשלבים בין שלושת השיטות בעת ובעונה אחת. היתרון של סוללות והטענה הוא הניידות, בעוד חיבור לחשמל מבטיח זמינות אנרגטית ללא תלות בגורם חיצוני. לקוחות צריכים לבחור את המכשיר המתאים להם על פי הרגלי השימוש והעדפות אישיות. מבחינת ההשפעה על העלות, ככל שהמכשיר משוכלל ומגוון יותר כך צפוי המחיר לגדול.

מהירויות

אפשר לבחון את היעילות של מכשיר הסרת שיער על פי מספר המהירויות בהן הוא תומך. באופן כללי, דרגת מהירות אחת אמורה להספיק להסרת שיער נורמלית. עבור מצבים אחרים יש מכשירים המציעים 2 דרגות מהירות, 3 דרגות ו-4 דרגות. גם כאן קיים קשר בין מספר הדרגות לבין המחיר ועלות ההשקעה.

הספק

מבחינה טכנית, מכשיר הסרת שיער נמדד בהספק שהוא מסוגל לייצר. רוב המכשירים הנמכרים בארץ הם בהספק של 220 וואט, אולם יש גם מכשירים קטנים יותר המיועדים לנשיאה, ופועלים בהספק של 3 וואט בלבד.

שיטת הסרה

זהו הפרמטר המרכזי בקביעת המחיר של מכשיר הסרת שיער. שיטות ההסרה הנפוצות הן דיסקיות, לייזר, סכינים וצבטות. מכשירי לייזר לרוב יקרים יותר ממכשירים הפועלים עם סכינים וצבטות, אולם גם העלות של מכשירי דיסקיות יכולה להיות גבוהה יחסית.

טווח המחירים

מכשיר פשוט להסרת שיער יעלה 150-350 ש"ח. מכשירים משוכללים יותר עולים 400 ש"ח ומעלה, בעוד מכשירים אותם ניתן למצוא במכוני הקוסמטיקה עשויים 600 ש"ח ומעלה. משתמשים רגילים המעוניינים ליהנות מהמכשיר לאורך זמן יכולים להוציא 300 ש"ח ולהשיג את מטרתם בקלות.
לסיכום, מכשיר הסרת שיער הוא חלק בלתי נפרד מתחום הקוסמטיקה המודרני. כדאי להשוות בין מותגים על בסיס מחירים, אך רצוי להתחשב גם בשאר הגורמים המשפיעים על יעילות המוצר.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן