כמה עולה מכשיר לייזר להסרת שיער

מכשיר להסרת שיער

יש הרבה מכשירי אסתטיקה שכבשו את העולם אך מכשיר להסרת שיער פונה לכל הנשים באחת הפעולות הכי בסיסיות שיש. אף אישה לא רוצה שיהיו לה שערות רבות ברגליים ובבית השחי כי זה לא נתפש נשי, ולמעשה זו אחת מפעולות הטיפוח הכי בסיסיות שמבצעים כבר מגיל קטן. במקום ללכת לקוסמטיקאית יש מכשירים שניתן לקנות ולעשות לבד מתי שרוצים.

מה היתרונות במכשיר לייזר להסרת שיער?

יש הרבה שיטות להסרת שיער כאשר זה גם תלוי היכן צריך למגר אותו. יש שיטות של שני חוטים ויש שיטות מפורסמות כמו למשל השעווה שגורמת לכאבים עזים או גילוח פשוט. מכשירי הלייזר משמשים נשים רבות במינימום כאבים ומקסימום יעילות ולא מסובך להפעיל אותם גם לא בשימוש עצמאי. אין ספק שהמחירים לא תמיד יכולים להיות נוחים עבור נערות צעירות אך גם להן שווה לקנות מכשיר כי לטווח הארוך לא רק שהנוחות תדבר בעד עצמה, כי אפשר להסיר שיער בבית, ולא רק שהפעולה תתבצע לעתים תכופות יותר, אלא החיסכון יורגש כי כל הפעלה תעלה רק בגין החשמל.

כמה עולה מכשיר לייזר להסרת שיער?

  • יש הרבה סוגים של מכשירי הסרת שיער בלייזר כאשר זה תלוי מאוד בגודל שלהם. אם אתן צריכות מכשיר גדול שיהיה למעשה לשימוש עסקי יהיה צורך במכשיר יקר שיכול לעלות יותר מ-3000 שקלים. מכשירים אלו הם למעשה מן עגלה אחת גדולה והיקף העבודה שלהם יכול להיות שעות רבות ביום בלי הפסקה כאשר יש יותר אפשרויות והנוחות מדברת בעד עצמה. לעומת זאת, מכשיר קטן ואישי יעלה מ-800 שקלים ועד 2000 שקלים כאשר יש עוד פרמטרים שמשפיעים על המחיר.
  • עוד פרמטר שמשפיעה על מחיר המכונה הוא היצרן. יש מכונות שנראות בדיוק אותו הדבר ולמעשה מבצעות את אותה הפעולה, הן באותו הגודל וגם פועלות באותו מנגנון, אך יש אלמנטים קטנים שיכולים להשתנות כמו ידית אחיזה מעט יותר נוחה או פעולה שנחשבת למעט יותר חלקה. הפערים האלו יכולים להיות של מאות שקלים כאשר המותג משפיע, ואם מדובר ביתרון משמעותי כדאי לשקול אותן למרות המחיר הגבוה.
  • מכונות יד שנייה יכולות לעלות מ-200 שקלים ועד 1000 שקלים כאשר מדובר במכונות ביתיות. מכונות אלו יכולות להיות פתרון טוב למי שמנסה לחסוך בעלויות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן