כמה עולה מכשיר שמיעה?

מכשירי שמיעה - כמה הם עולים?

מכשירי שמיעה - כמה הם עולים?מכשיר שמיעה מבטיח שיפור משמעותי באיכות החיים. הוא מתאים לילדים, מבוגרים וקשישים ויכול לשמש בתור טיפול רפואי עבור בעלי מוגבלויות. המכשיר מיוצר על ידי חברות מובילות ונמכר לאחר תיאום מול מומחה ואיש מקצוע. השימוש במכשיר הוא צורך חיוני וזאת בין היתר בשל העובדה שמדובר על אמצעי קטן, משוכלל ואיכותי. בנוסף, ניתן לקבל החזר כספי לאחר רכישת המכשיר ובהמלצת קלינאי תקשורת או רופא אף אוזן גרון.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

נהוג לחלק את מכשירי השמיעה לארבע קבוצות וכך לבחון גם את הפרמטרים המשפיעים על המחיר:

א. מכשירים תוך אוזניים – אלו מכשירים כמעט בלתי נראים. הם מיוצרים באופן אישי עבור כל משתמש ונחשבים לנוחים ביותר להרכבה. מכשירים תוך אוזניים מספקים שליטת צליל טבעית וכיוונית והם שומרים על תפקוד האוזן החיצונית.

ב. מכשירים מאחורי האוזן – אלו מכשירים המורכב ממכשיר השמיעה עצמו שנראה כמו אוזניה מותאמת מידה ומצינורית שתפקידה להעביר את גלי הקול. המכשירים כוללים מגבר וסוללות חזקים והם מומלצים בעיקר עבור לקויות שמיעה חמורות.

ג. מכשירים בהתאמה פתוחה – אלו מכשירים המשאירים את תעלת השמע פתוחה. היתרון של מכשירים בהתאמה פתוחה הוא שמירה על השמיעה הכיוונית. הרכבת המכשיר נוחה והוא מתאים למבוגרים, בעלי ירידה בשמיעה בתדרים הגבוהים ועקב חשיפה לרעש.

ד. מכשירים עם מגבר – מכשירים עם מגבר בתעלת השמיעה הם החידוש האחרון בתחום. הם מורכבים מאחורי האוזן ולכן גם דיסקרטיים מאוד.

טווח מחירים

מכשירים תוך אוזניים עולים 1,500-12,000 ש"ח, לעומת מכשירים מאחורי האוזן שעלותם מוערכת בטווח של 1,000-11,500 ש"ח. מכשירים בהתאמה פתוחה עולים בממוצע 1,000-12,000 ש"ח בעוד מכשירים עם מגבר בתעלת השמיעה יעלו 3,000-12,000 ש"ח. בנוסף, כדאי להביא בחשבון את ההשפעה של חידושים כמו עדשות מגע לאוזניים או C-EAR על המחיר.

לקבלת מידע נוסף על רכישת מכשירי שמיעה – לחצו כאן!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן