כמה עולה מלגזה חשמלית

מלגזה

מלגזה חשמלית היא אחד מכלי הרכב התפעוליים הכי נפוצים שיש וזה לא יהיה מוגזם אם נאמר היא גם הנפוצה ואף השימושית ביותר. לאלו שימושים היא משמשת? כמה היא עולה בממוצע? מה משפיע על המחיר? האם יש לנו אפשרות להוזיל את המחיר? הנה תשובות מפורטות לכל השאלות האלו.

אלו שימושים יש למלגזה החשמלית?

המלגזה החשמלית שימושית מאוד במגזר התעשייתי כאשר יש לה יתרון בפעולה הנקייה והבריאה שלה. בעוד מלגזת דיזל תיהנה מעוצמה רבה יותר, מלגזה חשמלית לא פולטת עשן כלל והיא יכולה להיות במקום סגור. רוב השימושים מלגזות יהיו במקומות סגורים כמו למשל במפעלים או במחסנים. המלגזה היא כלי שמתאמץ במיוחד במהלך העבודה ואם מדובר במלגזה שפולטת עשן היא לא יכולה לעבוד במתחם סגור כי היא תסכן את הנוכחים במקום בזיהום אוויר ואפילו בחנק מיידי. המלגזה שימושית מאוד לסידור סחורה ולשינוע שלה ממקום למקום, אך יש גם מלגזות בחקלאות וענף הבנייה.

מה טווח המחירים הממוצע שלה?

טווח המחירים של המלגזה נע בין 8000 שקלים למלגזה פשוטה במיוחד שאינה חדשה ועד עשרות אלפי שקלים למלגזה גדולה ויעילה מהיצרנים הכי טובים. יש מספר רב של פרמטרים שמשפיעים על המחיר כאשר אחד מהם כבר הזכרנו בשורה הראשונה של המלגזה הזו: מלגזה חדשה מול מלגזה יד שנייה. אם תחליטו לרכוש מלגזה יד שנייה צפויים לכם מחירים הרבה יותר נמוכים. המלגזות הללו יכולות לעלות אפילו פחות מחצי מהמחיר הממוצע של מלגזות חדשות. כמו כן היצרן עצמו משפיע מאוד על המחיר אך כאן דווקא כדאי לכם להשקיע כי מי שיבחר ביצרן זול עתיד לשלם ביוקר בהמשך.

מה משפיע על המחירים?

יש עוד כמה פרמטרים שמשפיעים על המחיר של מלגזה חשמלית כאשר אחד מהם הוא עוצמת המלגזה. כאשר בוחרים מלגזה שיכולה להרים משקל של 15 טון היא בוודאות תעלה יותר ממלגזה שיכולה להרים 10 טון בלבד. השאלה הגדולה היא האם העסק שלכם באמת צריך מלגזה כזו, כי יכול להיות שאין בכך צורך וסתם תבזבזו עוד כמה אלפי שקלים על הקנייה שלה בשל העוצמה החזקה יותר. כמו כן יש השפעה גם לרמה הטכנולוגית של המלגזה כאשר כיום למלגזות מסוימות יש מנגנוני בטיחות מתקדמים במיוחד.

כיצד אפשר להוזיל בעלויות?

מי שרוצה להוזיל את העלויות של המלגזות החשמליות חייב לבחור את המלגזה שתתאים לו בדיוק רב. אל תבחרו מלגזה חזקה או מתקדמת יותר סתם כי אתם יכולים, כדאי לעבור ייעוץ מקצועי ורק לאחר מכן לבחור. בנוסף, חשוב לבצע סקר שוק מעמיק כדי להבין אלו חברות פועלות בשוק בישראל, ועוד תופתעו לגלות כמה אפשרויות יש לכם. כמובן שתמיד אפשר לרכוש מלגזה יד שנייה או פשוט לשכור מלגזה במקום לקנות אך זה כבר דיון אחר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן