מנדפים אוטמי זקין

מנדפים הכרחיים לכל מטבח
אם אתם חולמים להקים מסעדה משלכם חשוב שתדעו מהם החובות שלכם. אם אתם רוצים להקים מטבח תעשייתי כלשהו במייצר אוכל למטרות שונות בכמויות גדולות אם צריכים לדאוג שכל העשן שנוצר בתהליך הבישול לא יגיע לאורחים ולריאות של העובדים שלכם לא רק בגלל שזה יוצר אווירה לא נעימה במסעדה, למרות שהריח יכול להיות טוב ומעורר תיאבון, אלא בגלל שזה ייצור בעיות בריאותיות ויסכן את כולם בדליקה כיוון שאותם חומרים רעילים. ההוצאה הזו להקמת מטבח היא לא הוצאה נמוכה והתקנת מערכת מנדפים יכולה לעלות כמה אלפי שקלים. בשאלה "כמה עולה מנדף" חשוב מאוד להתייחס לכמה פרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר שלו.מנדפים אוטמי זקין

כמה עולה מנדף למסעדה?

• כשאתם מתקינים מנדפים וארובות חשוב מאוד שתדעו מה טווח המחירים. כשמדברים על ארובות שמוציאות את העשן מתהליכי שריפה שונים יש צורך להתחשב בקוטר הצינור וכמובן בגובה שלו. ככל שקוטר הארובה יעלה כך יעלה המחיר שלו. ארובה בקוטר 6 אינץ' יעלה למטר בין 300 ל450 שקלים כאשר טווח המחירים של ארובה בקוטר 10 אינץ' יעלה לבין 600 עד 700 שקלים למטר.
• גם ניקוי הארובות הוא לא עסק זול כאשר ניקוי תקופתי לארובה קטנה ומתן אישורי תקינות יעלה בין כמה מאות שקלים ועד אלפיים שקלים, כאשר ניקוי מורכב עם בעיה קיימת יעלה בין 1500 שקלים עד 5000 שקלים.
• מערכת מנדפים של אוטמי זקין יכולה להיות זולה בהרבה אם מדובר ביד שנייה. הפער יכול להיות משמעותי ביותר בגלל שאנשים פשוט לא סומכים על מנדפים יד שנייה. הם יכולים להיות מאוד בעייתיים ולא ברור אם הם בטוחים לשימוש גם באופן המעשי ולא רק הרשמי.

 

סוג וגודל המסנן קובעים את המחיר

אם אתם מחפשים מנדפים איכותיים חשוב שהמסנן שלהם יהיה איכותי. לכל מנדף יש מסנן של מוצקים ונוזלים וחלקי פיח. גודל המערכת גם הוא חשוב מאוד הרי שלא כל המטבחים הם באותו הגודל. יש מטבחים לעסקים קטנים שיכולים לעלות כמה אלפי שקלים לעומת מטבח של אולם אירועים שהמנדפים שלו יעלו כמה עשרות מנדפים. לכן כשאתם תוהים כמה עולה מנדף תשאלו את עצמכם איזה סוג מנדף ומה הגודל של המערכת כולה. המחיר למערכות כאלו מתחיל מכ7000 שקלים למסעדה קטנה ועד למנדפים חדשים במערכות גדולות יותר שעולות 40 אלף שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן