כמה עולה מנוי באתר הכרויות?

כמה עולה מנוי באתרי הכרויות

היכרויות באינטרנטבשנים האחרונות עלה מספר המשתמשים באתרי ההיכרויות לפנויים ופנויות באלפי אחוזים. הסיבה לכך היא שכיום לכל אחד יש חיבור לאינטרנט בין אם על ידי מחשב ביתי, מחשב נייד, טאבלט, או מחשב בטלפון הנייד שלו. היתרון הענק של אתרי הכרויות הוא יכולת הגדלת המעגלים החברתיים של כל אחד ואחת לצורך מציאת בן או בת זוג.

אם בשנות הנערות שלנו אנו מסודרים במעגלים חברתיים מובנים כמו בית הספר, תנועת הנוער, חוגים שונים וכדומה, ובצבא אנו מסודרים יחד עם בני גילנו בצורה מרוכזת, וכך גם בתקופת הלימודים הגבוהים, הרי שלאחר מכן המעגלים הללו מצטמצמים והולכים עם הזמן מן הסתם, ולמי שלא מצא בן או בת זוג בשלבים אלה, יהיה מאד קשה למצוא בגלל היעדר המעגלים מהסוג הזה.

כאן נכנסים אתרי ההכרויות ומאפשרים לאנשים ליצור מעגלי הכרות כאשר הם בוחרים את גיל המעגל, מין המעגל, וחתכים אחרים כמו השכלה וכדומה, וכל זאת מתוך הנחה שכל יתר המשתמשים באתר מעוניינים באותו הדבר – מציאת בן/בת זוג לחיים.

כמה זה עולה לנו?

אתרי הכרויות מאפשרים לכל אחד לגלוש בהם ללא תשלום, מתוך הנחה שמהר מאד ירצה הגולש לקיים אינטראקציה עם המועמדים הפוטנציאלים מבחינתו לקשר. על מנת להפוך את האתר לפעיל בצורה ממשית יש לשלם דמי חבר חודשיים או תקופתיים. דמי החבר מתחילים באתרים השונים בסביבות 100 ₪ (פלוס מינוס), ואלה מאפשרים לחבר באתר לעשות את כל הפעולות הנדרשות על מנת למצוא בן/בת זוג.

לעומת התשלום החודשי באופן חד פעמי, ניתן לרכוש חבילה מוזלת לכמה חודשים מראש המורידה את המחיר ב 30 עד 50 אחוז, תלוי לאיזה תקופה התחייבתם.

חשוב לזכור, כי מנוי חינם אינו מאפשר את כל הפונקציות המגוונות אשר מאפשר המנוי בתשלום, ועל כן מוטב לרכוש מנוי שכזה כבר למן ההתחלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן