כמה עולה מנוי לחדר כושר?

GIMזה כבר לא סוד כי בשנים האחרונות נראה כי חדרי כושר צצים בארץ כמו פטריות אחרי הגשם. המודעות ההולכת וגוברת לשמירה על כושר גופני הביאה עימה מטבע הדברים דרישה לפתיחת עוד ועוד חדרי כושר במתכונות שונות ובגדלים שונים. אנשים רבים עובדים כיום מול מחשב והם כמעט ולא זזים ביום העבודה שלהם מן הסתם. מנוי חדר כושר מאפשר להם להתעמל ולשמור על הבריאות לפני או אחרי העבודה, ויש מקומות רבים כאלה ואחרים, אשר הכניסו חדר כושר למתחם העבודה כדי לאפשר לעובדיהם להתאמן בשעות הנוחות להם. ברוב חדרי הכושר דורשים מן הלקוחות לעשות מנוי שנתי או לכמה חודשים.

הגורמים המשפיעים על מחיר חדר כושר

מנוי לחדר כושר ניתן לעשות במקומות מסוגים שונים והדבר ניכר גם במחיר של המנוי בפועל.

חדר כושר ייעודי – ישנם חדרי כושר ייעודיים אשר כל כולם מוקדשים לאימונים בתחום ספציפי  זה.

חדר כושר משולב במרכז ספורט – חדרי כושר רבים משולבים עם מנוי במרכזי ספורט אשר כמובן משלבים בריכות שחיה, מתקני ג'קוזי, חוגי ספורט וכדומה. מרכזים כאלה מצויים בכל רחבי הארץ, באוניברסיטאות השונות וכדומה, ולרוב לא ניתן לעשות מנוי לחדר הכושר בלבד , אלא שהדבר מחייב מנוי במרכז הספורט עצמו.

תקופת המנוי – אחד מן הגורמים המשפיעים על מחיר חדר כושר הוא תקופת המינוי. ברוב המקומות דורשים לעשות מנוי שנתי או לפחות לכמה חודשים וככל שתקופת המנוי ארוכה יותר יהיה המחיר לחודש נמוך יותר.

סוג המתקנים והדרכה – גם לפרמטר זה השפעה על מחיר המנוי ומקומות מאובזרים בכל המתקנים המשוכללים האחרונים יהיו יקרים יותר מחדרי כושר בסיסיים בלבד, וגם המצאות מדריכים מקצועיים תעלה את המחיר.

והמחיר

מחיר חדר כושר משתנה ממקום למקום לפי הפרמטרים שהוזכרו. מחיר מנוי ממוצע במרכז ספורט לשנה עומד על – 4000 ₪ לשנה ובמכוני כושר ללא מרכז ספורט המנוי יהיה בין 200 ל – 400 ₪ לחודש עם הנחה לשנה שלמה, ויש מקומות שבהם ניתן לרכוש כרטיסייה למספר כניסות במחיר מוזל. חדרי כושר מוזלים נחשבים לאלו בהם המחיר נע בין 150 ש"ח ל-170 ש"ח לחודש.

לסיום – סרט בעל 8 מליון צפיות שהפך לנכס צאן ברזל בקרב מפתחי הגוף בעולם ובו המנטור הידוע CT – CT FLETCHER הנותן מוטיבציה של חיילי מארינס בשילוב עם גיבורי על!

 זכרו – נפש בריאה בגוף בריא!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן