כמה עולה מנוף להובלת דירה?

מתקני הרמה להעברת דירה

מתקני הרמה להעברת דירהמתקני הרמה משדרגים את תחום ההובלות ופותחים בפני הלקוח שורה ארוכה של אפשרויות חדשות. בעבר לא ניתן היה להוביל רהיטים כבדים או מוצרי חשמל אל דירות בבניינים עם חדרי מדרגות צרים, או לחילופים לדירות גבוהות ללא מעלית. כיום לעומת זאת יש מתקני הרמה כמו מנוף, המאפשרים הובלת דירה מהירה, יעילה ופשוטה.

מנוף רלוונטי כאשר חדר המדרגות לא נגיש, פתח הדלת צר או שאין אפשרות לפרק את המוצר הזקוק להובלה. גם במקרים בהם המוצר כבד מדי, יש צורך בהזמנה של מנוף ומפעילים בעלי רישיון. המנוף משרת הובלות קטנות וגדולות, ומיועד עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. עלותו של השירות לא גבוהה, וכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמזמינים הובלת דירה עם מנוף.

המרכיבים המשפיעים על המחיר

מתקני הרמה כמו מנוף חוסכים בזמן והם יכולים להשתלב במסגרת הובלה רגילה או בהובלה קטנה, נפרדת ונקודתית. בטוח יותר להעביר את הדירה עם מנוף, ולכן חשוב להכיר את המרכיבים המשפיעים על המחיר:

גובה הבניין

העלות הסטנדרטית של מנוף להובלת דירה מתייחסת אל בניין של עד 4 או 5 קומות. בבניינים גבוהים יותר יש צורך במנוף מיוחד או במתקנים עם תוספות. יש לשתף את נציגי חברת ההובלות לגבי גובה הבניין, ולתאם פגישת היכרות לא מחייבת על מנת להציב את רשימת הדרישות.

שעות עבודה

שעת עבודה רגילה של מנוף אמורה להספיק להובלה של דירת מגורים. עם זאת, קיימים מקרים בהם ההובלה מתבצעת עבור משרדים, חברות וארגונים. בהובלות אלו כל שעת עבודה מתומחרת בנפרד. הדבר החשוב הוא לקבל מראש הצעת מחיר, להבין מה היא כוללת, לברר לגבי אחריות, ולבדוק מאיזה שלב מתחילה החברה לחייב את הלקוח בשעות עבודה נוספות.

ביקוש

אי אפשר להתעלם מהעובדה שיש פערי מחירים בין הזמנת שירותי הובלות בתקופות שונות של השנה. בתקופות המבוקשות המחיר של מתקני הרמה עולה, וזאת בשל היצע הנשאר יחסית קבוע. במילים אחרות, העדיפו להעביר את הדירה או את המשרד בחורף, וכך תוכלו לחסוך עשרות אחוזים במחיר ההובלה עם או בלי מנוף.

טווחי מחירים

המחיר של מתקני הרמה הוא בתוספת למחיר ההובלה ונמדד על פי שעות עבודה. המחיר הרגיל עומד על 250-400 ש"ח להפעלה של מנוף עד קומה 5, בהתחשב במרכיבים שצוינו. המנוף מייקר כמובן את ההובלה, אך מדובר על הוצאה משתלמת והשקעה כדאית. המנוף מבטיח תוצאה מקסימאלית, בעיקר בהובלות של דירות או משרדים המתבצעות לעיתים רחוקות בלבד.

לסיכום, כדאי שתכירו את השירותים השונים בתחום של מתקני הרמה, ושתקבלו הצעת מחיר ספציפית על הובלה עם מנוף. השוו את ההצעה הזו עם מחירים אחרים, ותגלו כי השירות משתלם, יעיל ובעיקר בטוח עבור הציוד האישי שלכם.

עורך: אלי ג. מחברת מול ההר פרויקטים בע"מ

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן