כמה עולה מנעולן במרכז הארץ?

מנעולן

מנעולןמעוניינים בשירותיו של מנעולן במרכז הארץ? אפשר שאתם זקוקים לשירותי פריצה לרכב, לבית או לכספות, ואפשר שאתם מעוניינים דווקא בהתקנה של מערכות אזעקה אבטחה, אשר מנעולן מקצועי יוכל לבצע עבורכם. כך או כך, חשוב לכם לדעת כמה עולה מנעולן במרכז. חשוב מאד לציין, כי התשובה לשאלה הזו היא מורכבת למדי. מדוע? יש לא מעט קריטריונים, אשר בסופו של דבר ישפיעו על העלות, ובכדי לדעת כמה עולה מנעולן במרכז, מומלץ לקרוא אותם כעת:

מה משפיע על המחיר?

  • זמן השירות – בהנחה שמדובר על שירותי פריצה, הרי שאלו יכולים להתבצע לעתים גם בזמנים מאד בעייתיים. בכדי לדעת כמה עולה מנעולן במרכז עליכם לזכור כי העלות של פריצה לרכב בשעה 12 בצהריים, שונה מהמחיר לפריצה לרכב בשעה 4 לפנות בוקר, וכמובן שככל שהשעה יותר מאוחרת – כך המחיר עולה.
  • מורכבות העבודה – יש הבדל בין פריצה לדלת פשוטה יחסית, לבין פריצה לדלת מורכבת שהיה בה מראש מנעול איכותי מאד. לרוב, גם פריצה לרכב חדש יותר תהיה קשה יותר, ולכן העלות שלה היא גבוהה יותר.
  • התקנת מנעולים חדשים – בכדי לדעת כמה עולה מנעולן במרכז מבחינת עלויות ההתקנה של מנעולים חדשים, הרי שיש לקחת בחשבון שככל שהמנעול החדש הוא יותר איכותי – כך המחיר של השירות כולו יעלה. כמובן שיש גם מוצרים מיוחדים ואיכותיים במיוחד, שעלותם מגיעה ליותר מ 1,000 ש"ח, אך הם מספקים הגנה גבוהה במיוחד.

אז כמה זה עולה?

ככלל, כדי לדעת כמה עולה מנעולן אמין במרכז, יש להבין שהדבר תלוי בשירות. שירותי פריצה לבית או לרכב, עולים בין 150 ל 250 ש"ח בשעות היום. יש להוסיף על כך עלויות התקנה של מנעולים חדשים שיכולים להוסיף עוד 100 עד 500 ש"ח למחיר. כמו כן, בשעות מאוחרות יותר (החל מ – 9 בלילה ואילך) המחירים יכולים לעלות בעוד מאות שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן