כמה עולה מעבד מזון טוב?

מעבד מזון

מעוניינים לרכוש מעבד מזון טוב שיספק לכם עבודה אמינה באופן שוטף? לפני שאתם ניגשים לבדיקות השונות של טרם רכישת המוצר, מן הסתם עליכם להיות מעבד מזוןבטוחים שאתם מבינים את ההבדל בין מעבד מזון, בלנדר ומיקסר. יודעים את ההבדל? ובכן, כל אחד ממוצרים אלה הוא שונה במקצת מחברו, לכל אחד יש תפקיד עיקרי אחר, ולכל אחד יש ייעוד קצת שונה שחשוב להבין אותו. באופן כללי מיקסר  נועד להקצפה וללישה (של בצק למשל) ואילו מעבד מזון או בלנדר נועדו יותר לקציצת מזון או טחינתו. לאחר שתחליטו לרכוש מעבד מזון ולא בלנדר או מיקסר תוכלו להתחיל בבירורים השונים, לגבי המוצר אשר מתאים לכם יותר מכל.

כיצד תדעו לבחור מעבד מזון טוב?

מעבד מזון טוב הוא מעבד מזון שמיוצר בחברה מוכרת ואיכותית ושמחירו אינו מרקיע שחקים. יש מעבדי מזון זולים בטווחי מחירים של 250 עד  500 ₪ של יצרנים כמו קיצ'ן שף, גולד ליין או פיליפס אשר נחשבים מעולים, ויש מעבדי מזון בינוניים בטווחי מחירים של 500 – 1000 ₪ מבית מג'ימיקס, בוש, קנווד וכדומה שנחשבים מעולים, ויש מעבדי מזון גדולים בטווחי מחיר של 1000 ₪ ויותר של מג'ימיקס, מורפי, מיקס שף וכדומה שנחשבים למעולים.

מה משפיע כיום על מחיר מעבד מזון

  • היצרן – כפי שנאמר לשם היצרן והאיכות איתה הוא מזוהה יש השפעה על המחיר
  • הגודל – לגודל המכשיר השפעה על המחיר
  • המנוע – להספק המנוע יש השפעה על המחיר ועל כושר העבודה של המכשיר
  • גודל הקערה – גם לגודל הקערה (2.5, 3 או 4 ליטר) יש השפעה על המחיר
  • הנעה – גם לפרמטר זה השפעה על המחיר (תמסורת או הנעה ישירה)
  • אביזרים – גם לסוג האביזרים יש השפעה על המחיר (סוגים שונים של דיסקיות לחיתוך, קיצוץ, גירור, לישה, הקצפה ועוד).

והמחיר של המוצר

כפי שנאמר, טווח המחירים של מעבדי מזון נע בין 150 ש"ח למעבד קטן וקומפקטי ועד לסדר גודל של – 3000 ₪ למעבד גדול ויוקרתי בתחום זה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן