כמה עולה מעלון מדרגות נייד?

מעלון למדרגות

מהו בדיוק מעלון המדרגות, מהם יתרונותיו ומהי החשיבות שלו בעולמנו כיום?

אחד התחומים בהם החברה שלנו מתקדמת יותר ויותר עם כל יום שעובר הוא כל מה שנוגע לנגישות עבור נכים. זוהי התקדמות חשובה ביותר ומשמעותית ביותר הן ברמה הפרקטית והן ברמה המוסרית – במשך שנים, לא הושקעה מספיק מחשבה והתחשבות בצרכים של נכים, ובמקרים רבים נכים חוו מצוקה לא מועטה אפילו בתוך כתלי הבתים שלהם בכל מה שנוגע לנגישות ולניידות. בשנים האחרונות, אחד המוצרים האיכותיים ביותר שנותנים פתרון משמעותי ואיכותי עבור אתגר לא פשוט שמוכר לנכים רבים הוא מעלון מדרגות. מעלון המדרגות הקלאסי הוא למעשה מוצר המותקן על מסילה לאורך גרם המדרגות בבית של הנכה (שלעתים קרובות תוכנן עם מדרגות עוד לפני הגעה למצב הנכות), ומעלה אותו ומוריד אותו במדרגות בצורה חשמלית ואוטומטית. מוצר זה הוא מוצר איכותי ביותר בתחום הנגישות, וכיום ישנם גם מעלוני מדרגות ניידים שמהווים פתרון איכותי עוד יותר – ונבין בדיוק מה הם וכמה הם עולים.

קצת על מעלון המדרגות הנייד, יתרונותיו, וכמובן – טווח המחירים של מוצרים בתחום

  • מהו המעלון הנייד ומהם יתרונותיו? מעלון מדרגות נייד הוא מוצר המתחבר לכיסא הגלגלים המלווה את מרבית הנכים בעולמנו כיום, ומשמש אותו עבור עלייה וירידה במדרגות בכל מקום שבו הדבר דרוש. ישנם מספר מוצרים רלוונטיים בתחום זה – מרבית המוצרים הם מעלונים הדורשים מלווה שיפעיל אותם וישלוט בהם (אך במאמץ קטן בהרבה מזה של עלייה וירידה עם כיסא גלגלים בלעדיהם), וישנם גם מעלונים אוטומטיים אותם ניתן להפעיל באופן עצמאי מכיסא הגלגלים בלבד. היתרון של מוצרים אלה הוא ברור מאליו – מעלוני מדרגות ניידים מאפשרים לנכה ליהנות ממקסימום נגישות וניידות מול מדרגות לא רק בבית שלו (שבו ניתן לבנות מעלון קבוע), אלא בכל גרם מדרגות בכל מקום אליו הוא מגיע.מעלון למדרגות
  • כמה זה עולה? אחת השאלות החשובות ביותר לגבי מעלון מדרגות נייד היא כמובן כמה מוצרים שונים בתחום זה עולים. ובכן, טווח המחירים הוא נרחב למדי, ובאופן כללי רבים מהמחירים תלויים בהצעת מחיר ספציפית מול החברות המייצרות את המוצר. מוצרים כמו מעלונים חשמליים וניידים לשימוש עם מלווה נעים בטווח המחירים שבין 20 ל-30 אלף ₪, כאשר המחיר נקבע בהתאם לרמת הפונקציונאליות של המוצר. אם רוצים להשקיע במעלון אותו ניתן להפעיל עצמאית, המחירים בדרך כלל יתחילו ב-35 אלף ₪ ויגיעו גם למעלה מכך בהתאם לסוג המעלון והתאמתו לכיסא הגלגלים.

פתרונות איכותיים של מעלוני מדרגות יכולים, במחיר הוגן, לשנות את חיי הבית של אנשים רבים

מעלון מדרגות נייד הוא פתרון איכותי ברמה הגבוהה ביותר עבור נגישות של נכים רבים, וכדאי מאוד להשקיע בפתרון איכותי בתחום זה. חפשו חברה מקצועית בתחום ומצאו פתרון שמתאים לכם – וההשקעה הלא מבוטלת שלכם כספית, תהיה שווה את איכות החיים והנגישות שבה תזכו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן