כמה עולה מעמד לקטלוגים

מעמד לקטלוגים

 

מדוע בדיוק נחוצים מעמדי תצוגה, והיכן?

אם אתם לא יודעים במה בדיוק מדובר כשאנחנו מדברים על מעמד לקטלוגים, נסביר כי מדובר במוצרים אותם מוצאים בחנויות, במשרדים, בקליניקות רפואיות ובעוד בתי עסק רבים ומגוונים – שתפקידם להציג בצורה איכותית קטלוגים, מגזינים, ניירות שונים ועוד מסמכים נחוצים – כאשר המטרות שהם משיגים הן בעיקר מטרות אסתטיות ומטרות שיווקיות. תצוגה איכותית היא מרכיב חשוב מאוד של השיווקיות של העסק שלכם, ולכן חשוב להשקיע במוצרים איכותיים בתחום זה – וכעת נבין בדיוק כמה מוצרים שכאלה עולים, ומהן האפשרויות השונות של מוצרים לתצוגה איכותית של קטלוגים.

מעמד לקטלוגים
אילו אפשרויות יש של מעמדי קטלוגים, וכמה הן עולות?

• מהן האפשרויות בתחום? ישנן הרבה מאוד אפשרויות כשאתם מחפשים מעמד לקטלוגים. האפשרויות האלה יכולות להיות אפשרויות בסיסיות ביותר – מעמדי פלסטיק פשוטים המציגים קטלוג אחד עד שלושה קטלוגים בצורה בסיסית, כאשר המעמד עצמו הוא מעמד שולחני עומד וקטן. מאידך, ישנן גם אפשרויות מתקדמות בהרבה – של מעמדים תלויים מתקרה או מקיר, של מעמדים המתאימים לתצוגה של עד 6 קטלוגים, מעמדים עומדים לתצוגה מסתובבת רצפתית ולפרוספקטים שיווקיים, מעמדים חצויים, ועוד אפשרויות שונות ומגוונות.

 

• כמה זה עולה? מעמדים שונים לקטלוגים הם בעלי טווחי מחירים שונים. המוצרים הבסיסיים ביותר עולים כמה עשרות שקלים בדרך כלל – לא הרבה יותר מ-60-70 ₪ על פי רוב. לעומת זאת, מוצרים מסתובבים וייחודיים הם כבר בעלי טווח מחירים גבוה יותר – של 200 עד 400 ₪. מעמדים רצפתיים עומדים המבוססים על מוט, בעלי איכות שיווקית ברמה הגבוהה ביותר, עולים בין 600 ל-800 ₪.

 

מרכיב חשוב של נראות העסק

בכל בית עסק באשר הוא, מעמד לקטלוגים הוא מוצר בעל איכות שיווקית ראשונה במעלה, וחשוב להשקיע ולרכוש מוצר איכותי שמתאים לצרכים שלכם, ושמשיג עבורכם את המטרות השיווקיות האיכותיות הנחוצות לכם. את זה תבטיחו לעצמכם דרך שירות ברמה הגבוהה ביותר בתחום מוצרי התצוגה – שירות שיציע לכם מגוון אפשרויות רחב ושיבטיח לכם גם מחיר הוגן על מוצרים אלה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן