כמה עולה מעקב אחרי בעל בוגד?

חוקר פרטי

לתפוס את הבעל הבוגד על חם

למרבה הצער בני זוג רבים בוגדים בנשותיהם. אם את מרגישה שמשהו אינו כשורה ביחסייך עם בעלך, או שאת חושבת שיש סימנים מיוחדים שעשויים להעיד על כך שהוא בוגד בך, תמיד כדאי לאשר זאת באמצעות חוקר פרטי. רק חוקר מקצועי יכול להפעיל שיטות מגוונות שיכולות לסייע לתפוס את הבעל בשעת מעשה. דבר זה הוא חשוב הן מבחינה אישית והן מבחינה משפטית. המחיר של חקירה פרטית יכול מאוד להשתנות כתלות בגורמים שונים.

מחירי מעקב אחר בעל החשוד בבגידה

 

החקירה הפרטית מתחלקת לכמה חלקים שונים כאשר כל אחד הוא בעל טווח מחירים שונה:

  • שעות מעקב – החוקר הפרטי צריך לבצע עבודה מסוימת עבורכן ולכן יש לשלם לו עבור שעות עבודתו. בדרך כלל התשלום על שעת עבודה של שני חוקרים יחד נעה בין 300 ל-500 שקלים.
  • איתור רכב ותפיסתו – אחד מהחלקים החשובים בחקירה בנושאי בגידה הוא מעקב אחר הרכב של הבעל החשוד בבגידה. מדבר זה ניתן לדעת לאן הבעל מגיע כאשר אינו נמצא בעבודה ובבית והאם הוא באמת בוגד. המחירים של איתור רכב ותפיסה שלו יכולים לנוע בין 2000 ₪ ל-3,500 ₪.
  • האזנות לטלפון – הטלפון הוא האמצעי הפשוט ביותר לתפיסת בעל בוגד, אך האזנה לטלפון היא דבר שלא מאוד פשוט לעשות. למרבית הטלפונים יש מערכות הגנה שלא מאפשרות לאדם בעל אמצעים רגילים לבצע את ההאזנות. האזנות כאלו יכולות לעלות בין 1,200 ₪ ל-2000 ₪.
  • אמצעי האזנה – ברגע שיודעים לאן הבעל הולך כאשר הוא חשוד בבגידה, האמצעי לתפוס אותו על חם הוא האזנה בתוך הדירה. אם רוצים זאת, חוקר פרטי צריך להתקין אמצעי האזנה נסתרים. דבר זה עשוי לעלות בין 2,500 ל-4000 ₪.

 

חוקר פרטי

 

חשוב לבחור במשרד חקירות מקצועי

חוקר פרטי הוא אדם שצריך לשמור על פרופיל נמוך ועם זאת לספק עבורכם עבודה מקצועית וראויה. לכן יש לבחור רק בחוקר פרטי מקצועי. מחיר נמוך מדי עשוי להעיד על חוקר לא מקצועי מספיק ולכן חשוב לוודא שאתן אכן בוחרות בחוקר מקצועי שיבצע את עבודתו נאמנה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן