כמה עולה מעקה זכוכית למרפסת?

מעקב זכוכית למרפסת

מעקה זכוכית הוא אפשרות איכותית ביותר מבחינה פרקטית ואסתטית בעיצוב ותכנון המרפסת.
בעיצוב ובתכנון של מרפסת הבית שלנו אנחנו רוצים להשיג כמה וכמה מטרות חשובות באותה המידה. המטרה הראשונה היא כמובן ליצור את הסביבה הבטוחה ביותר – המרפסת היא לרוב שטח גבוה, ועלינו לוודא כי כל מי שנמצא עליה אכן בטוח ככל הניתן כאשר הוא עליה. עם זאת, בתכנון ובעיצוב של המרפסת עלינו גם לחשוב על השימוש הפוטנציאלי שלנו בו, ועל הדרך שלנו להפוך אותה לאסתטית ונעים ביותר לשהייה ולשימוש – ואחת האפשרויות האיכותיות ביותר המשלבת בין אסתטיקה ובין בטיחות גבוהה בשהות על מרפסת היא אפשרות של מעקות זכוכית. כעת, נבין בדיוק כמה זה עולה.

כמה עולה מעקה זכוכית למרפסת, ומהן האפשרויות השונות וטווחי המחירים?

• מה האפשרויות שלכם? כשאתם מחפשים מעקה זכוכית למרפסת יש לכם לא מעט אפשרויות מהן ניתן לבחור. הבחירה הראשונה צריכה להתבצע בין מעקה סטנדרטי בעובי זכוכית של 10 מ"מ, זכוכית מעובה בעובי של 12 מ"מ, זכוכית טריפלקס שהיא למעשה זכוכית ביטחון כפולה, זכוכית חלבית המעניקה אלמנט עיצובי ייחודי (10 מ"מ עובי), או מעקה זכוכית משולב ברזל לעיצוב איכותי עם שימוש בשני האלמנטים האיכותיים של חומרי הגלם הללו. לכל אחת מהאפשרויות הללו טווח מחירים שונה.
• כמה זה עולה? כל המחירים שנציין כאן הם מחירי מעקה זכוכית למרפסת לפי מטר מעקה. מעקה סטנדרטי עולה 900-1,300 ₪ למטר, זכוכית מעובה 1,000-1,500, זכוכית טריפלקס 1,000-1,600 ₪, זכוכית חלבית 1,000-1,300 ₪, וזכוכית בשילוב ברזל על עיצוביה השונים יכולה להגיע בטווח שבין 800 ל-1,500 ₪ בהתאם לסוג ולעיצוב המעקה.

מעקב זכוכית למרפסת

 

 

 

 

 

עם מעקה איכותי, ניתן לעצב את המרפסת בצורה הטובה ביותר ובמחיר הוגן

ניתן לראות שבמרבית המקרים מעקה זכוכית למרפסת הוא מוצר בעל טווח מחירים סטנדרטי למדי, וכעת אתם יודעים בדיוק מהן האפשרויות שלכם, ותוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. מעקה זכוכית איכותי מעניק לגג שלכם אלמנט אסתטי ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר ולו במעט על הבטיחות והיציבות של המעקה – וכעת נשאר לכם רק לבחור את המעקה המתאים לכם ולהתקין אותו בצורה המקצועית ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן